Surecom accesspoint
Fra : Cykelsmeden

Dato : 10-09-11 16:00

Der er sikkert andre grupper, men jeg prøver her.

Jeg har et Surecom EP-9500 accesspoint som virker.
Dvs, at det er sat op til at få en adresse via dhcp, og wifi er sat op
som "default" og uden nogen sikkerhed. Det er jeg nu ligeglad med her,
men jeg har brug for at ændre til fast IPadresse.

Jeg kan imidlertid ikke få adgang til konfiguration, hverken med telnet
eller http.

Har nogen her kendskab (eller en link til en manual)

//finn

Fra : Sune

Dato : 10-09-11 16:07

On Sat, 10 Sep 2011 16:59:57 +0200, Cykelsmeden <afsender@not2old.dk>
wrote:

>Jeg kan imidlertid ikke få adgang til konfiguration, hverken med telnet
>eller http.

Sæt et kabel i.

Der er tit spærret for ændringer og/eller adgang til visse opsætninger
via trådløst.

FUT: dk.edb.netvaerk.traadloest

Mvh
Sune