Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 00:19

Der kan man bare se, et nyt lag i DJ Aevl's
og Bjoernholts programmerings vanvid!

Det der koere paa underbevidstheden nu,
lavet med emdr er noget i retning af at du kan lige saa
godt lade vaere, der kommer aldrig til at ske noget
positivt for dig selv, giv op, lad vaere med at proeve
paa at have et godt liv ect ect ect.....

naesten en gentagelse af noget skriveri for en uges tid siden,
jeg tror min underbevidsthed har faaet fat paa noget af det der,
der passer ikke til min personlighed! Ikke som den var foer
emdr for tretten aar siden!

Jeg burde have lyst til at skrabe nogle penge sammen,
og handle lidt aktier paa nettet!

Det er bedre end at sidde og stirre lige ud i luften,
og i det store hele har jeg haft tjent langt mer paa det end
jeg har haft tabt paa det!

Det er bare et mordforsoeg lavet med
emdr/hypnose/programmering for tretten aar
siden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 07:37

On Thu, 8 Sep 2011 23:18:38 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> jeg har haft tabt paa det!

> Det er bare et mordforsoeg lavet med
> emdr/hypnose/programmering for tretten aar

Bjoernholt er simpelthen for vanvittig, ligesaa
Snart han taler med en mand og personen af en eller
anden grund gaar med til emdr(i tilfaelde en depression)
Bliver manden enten en der adlyder ham, eller aflivet,
Hvis det er umuligt saa ihvertfald en der taler paent
om Bjoernholt, i et stykke tid, bagefter bliver personen
sindsyg og doer!

Det sidste er jeg ret sikker paa kun sker hvis det vakker
For meget opmaerksomhed at goere de to andre!

Hvis personen er mere intelligent en Bjoernholt,
saa sker der noget helt andet, jeg tror det er en sindsygdom
han har! Han er overbevist om. At det bliver en eller anden
fremtidig konkurrent i at oedelaegge folks liv, saelge dem
og hvad ved jeg, i "hans" lokalomraade!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 08:24

On Fri, 09 Sep 2011 08:36:55 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> han har! Han er overbevist om. At det bliver en eller anden
> fremtidig konkurrent i at oedelaegge folks liv, saelge dem

Desuden har jeg haft den foelelse i lang tid,
At hands syntes at det skal koste mit liv at
"oedelaegge" hans, sandheden er at han bare
skal indse at mitm liv er mer vaerd en en million
foraedderes liv!

(og det er foraedderi i et Demokrati at programmere
vaelgerne i et Demokrati til at stemme paa et bestemt
politisk parti! Det er et angreb paa landets regeringsform!)

Jeg er vist ved at have faaet fjernet
""Du maa ikke forsvare dig selv"
"Du maa kun forsvare dig selv med ord"
Hvis du forsvare dig selv skal det vaere for sent,
efter skaden er sket" hvis du fjerner en saa er
det den anden, bliver den anden fjernet saa er det nummer tre, bliver
den fjernet saa er det den foerste osv.....)"
Det blev lavet i 1998!

(egentlig er det vel ogsaa et mordforsoeg med programmering,
"hvis du forsvare dig selv saa skal det vaere for sent, efter
skaden er sket")

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 12:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.2752410893510506359@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> (egentlig er det vel ogsaa et mordforsoeg med programmering,
> "hvis du forsvare dig selv saa skal det vaere for sent, efter

C-Vitaminer,E-Vitaminer,Almindelig Vitaminpille,Calcium/Magnesium!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 12:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e69f3e6$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> skaden er sket")
>
> Sane Peter

C-Vitaminer,E-Vitaminer,Almindelig Vitaminpille,Calcium/Magnesium!

Fiskeolie i cacao/cappucino

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 12:52

> [...]

> skaden er sket")
>
> Sane Peter

C-Vitaminer,E-Vitaminer,Almindelig Vitaminpille,Calcium/Magnesium!

Der ligger noget programmering og sabotere min sex lyst, foremaalet er at sikre at
Testosteron niveauet aldrig kommer over 1/10 af det niveau der var foer EMDR;
og er noedvendigt for at standse sakade paa hjernemasse, jeg vil ikke engang skrive hvordan det er gjort!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 13:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e69fe7b$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

og er noedvendigt for at standse sakade paa hjernemasse, jeg vil ikke engang skrive hvordan det er gjort!

Med de evner jeg har bevist at jeg har, skulle det undre meget, om det selvsamme programmering
jeg doer af! Ikke lige har faeet mig i sjove hjemmevideoer igen!

Ligesom tortur videoen, lavet lige efter jeg var programmeret forsvarsloes og udsat for gruppe voldtargt
og tortur af baade maend og kvinder!

Men den oedelagt pik statue ude foran, trampet flad fyldt med huller og ingen kugler i kalaha spillet i statuens fundamnet!
Koomer det naeppe som nogen overraskelse!

Nu er arten jo saa ogsaa blevet slaaet ihjel af det!

Det er ikke lykkedes, at goere mig til en Nazist,Pervers,Alkoholiker eller Pillemisbruger

Heller ikke lykkedes at faa mig til at goere nogle forbrydelser udover nogen skriverier i nyhedsgrupperne!
Og afpresse mig til at pastaa at have fysisk slaaet et familie medlem, da personen ellers var blevet myrdet som min far!
(Og jeg forsoegt givet skylden)

DF´s sociopater og psykopater syntes sidste gang at det var passende at jeg sidder i sjove hjemme videoer,
med en spraengt trommehinde iog lim i oeret og "fniser sindsygt, og siger at jeg vil kneppe kvinder med en hund"!
fordi hvis jeg ikke bryder mig om det politiske parti DF, saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske Hunde!

Det var i 1998-2002

Gad vide, hvad Karsten Bjoernholts Foraeddere bruger som undskyldning denne gang?

Alle de fysiske beviser er paa min side!

Er det noget i selv gerne vil udsaettes for? Eller soenner?

Efter at de gaar med til emdr for at se om det kan hjaelpe paa en depression?
Og de der beviser med logik og faktum at det politiske parti DF er National Socialister!

Det er 13aar siden at jeg var vaagen, min far er blevet myrdet!
Jeg er blevet udsat for det vaerste tortur mishandling voldtaegt og fremstillet i hele verden
i sjove hjemme videoer som en bindegal sindsyg!

Jeg er programmeret til ikke at forsvare mig!

Eftersom at jeg ved med sikkerhed, at jeg ikke har gjort nogen forbrydelser udover de beskrevne,
Saa er der noget helt galt!

Sandheden er, menneskeheden er blevet af GUD!
Uanset hvordan i end ser paa det!
Og det ved i nar den doer!

Jeg er ikke en religioes Person, ihvertfald ikke foer emdr!

Jeg har beskrevet hvordan folk er blevet gjort skeloejede via quantum entangelment i fjernsynet!
Hvordan Jordskaelv er blevet gjort!
Hvordan det kvante mekaniske mareridt er blevet gjort, der hvor i alle sammen bliver torteret for altid!
Og forklaret hvordan at menneskeheden er blevet udryddet, men bare ikke ved det endnu!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 13:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a0518$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Og forklaret hvordan at menneskeheden er blevet udryddet, men bare ikke ved det endnu!

Arten er for sindsyg til at leve, derfor er den blevet aflivet!
Det har naesten faaet mig til at melde mig ud af folkekirken!

Og uanset hvilke forbrydelser jeg er blevet beskyldt for saa er de loegn!
Paa et tidspunkt havde jeg naesten faaet knald i laaget af raseri, over ikke
at have faaet skyld for noget jeg vitterlig har gjort!

Som feks. at oedelaegge vinduer da jeg gik i sjette klasse, eller kalde min kusine en flodhest da jeg gik i femte!
Hvad fanden er det for noget at goere ved en person?

Alt lige fra kunstig kalium udskrevet paa recept!
(modificeret kopivare uden den haarde kerne inden i som producenten beskriver er inden i!)

Til melatonin udskrevet paa recept, og sendt fra USA istedet for EU ,saa det er stofsmugling!
Til torturen/programmeringen/emdr noedvendig for at faa mitg til at pastaa at have proevet at indtage amfetamin/speed,
en gang i mit liv(pure loegn) Sandheden er, Jeg har aldrig indtaget det!

Tortur videoer i sjove hjemme videoer!

Min far myrdet!

Softwaren i mit alarmsystem lavet om!

beskyldninger i loegnhistorier og det skyldige dumme svin af en landsforaedder sidder og lader som om han
er uskyldig i at programmere vaelgerne i et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Det er sku jer der er de sindsyge, et land der beloenner foraedderi, gaar automatisk under!

Jeg naegter at vaere programmeret til at faa skylden for jeres forbrydelser og give jer aeren for de gode ting jeg goer!

Krydspost: dk.helbred,dk.politik

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 13:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a0a72$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Jeg naegter at vaere programmeret til at faa skylden for jeres forbrydelser og give jer aeren for de gode ting jeg goer!

Det er fuldstaendigt sindsygt at programmere et menneske til kun at faa skylden for eventuelle daarlige
og upoppulaere ting personen goer og give andre aeren for det der bliver anset for godt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 13:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a0af3$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

og upoppulaere ting personen goer og give andre aeren for det der bliver anset for godt!

Jeg gider sku da ikke bruge mit liv paa at rette op via quantum Entangelment, bare fordi i allesammen er defekte
sindsyge selviske voldsaber, og styre jer til at goere uselviske ting, og blive tortere for det, bare saa at samfundet ikke bryder
sammen!

Jeg slaar jer sku bare ihjel! Se paa de skeloejede i Fjernsynet, De doede paa Haiti, der goer levende doede med tetrado toxin!

Jeg myrder jer bare!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 13:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a0bc5$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Jeg slaar jer sku bare ihjel! Se paa de skeloejede i Fjernsynet, De doede paa Haiti, der goer levende doede med tetrado toxin!

Det dumme svin Bjoernholt vil bare have at i bliver gjort defekte og forkerte i hovedet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 13:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a0bff$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Det dumme svin Bjoernholt vil bare have at i bliver gjort defekte og forkerte i hovedet!

Det forbandede dumme svin af en sadist og foraedder har naesten vendt alting saa meget paa hovedet,
at naar jeg paapeger det, saa bliver jeg beskyldt for det!

Det er ren kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 14:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a0cc3$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

at naar jeg paapeger det, saa bliver jeg beskyldt for det!

Jeg burde have gjort en eller anden form for forbrydelse inden jeg gik med til emdr!
Ellers er virkeligheden blevet gjort for forkert, jeg er ved at se om jeg kan arrangere et eller andet!

Quantum Entangelment via en singularitet!
(Det er fordi jeg er programmeret til at stole paa, respekter og foele tillid til det dumme svin!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 14:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a0f38$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Quantum Entangelment via en singularitet!
(Det er fordi jeg er programmeret til at stole paa, respekter og foele tillid til det dumme svin!

Det virker ogsaa ligefrem rationelt at skrive overstaaende(sarkasme)

Hvis der er blevet gjort skeloejede i fjernsynet, jordskaelv og russerne mangler en ubaad der brugte
store Peter som oevelsesmaal!

Saa er det mig der har ret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 14:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a1076$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Hvis der er blevet gjort skeloejede i fjernsynet, jordskaelv og russerne mangler en ubaad der brugte

Indtil videre ser det ud til at mordforsoeget paa den originale hellige aand, er det lykkedes!
Men jeg er ved at pakke den ud fra hukommelsen og installere den hvor den hoere hjemme,
i mit neurale netvaerk(Maends vilje og lyst til at bestemme over kvinder!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 14:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a1a41$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

i mit neurale netvaerk(Maends vilje og lyst til at bestemme over kvinder!)

Ja det er den, i kender fra Kirken, Biblen osv....!

Kvante Mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 14:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a1ac6$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Ja det er den, i kender fra Kirken, Biblen osv....!

Betyder ogsaa at Jesus Kristus´s er vaek inden, eftersom han tager en del af skraldet,
Quantum Entangelment via en singularitet!

Jeg har skyndt mig at faa jam soemmet fast, da det goer en del ravage hvis han bliver kendt som
en homo eller noget i den retning!(har efterhaanden saa mange gode grunde til at faa det gjort, at jeg har faaet det gjort!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 15:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a1bec$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

en homo eller noget i den retning!(har efterhaanden saa mange gode grunde til at faa det gjort, at jeg har faaet det gjort!)

Det har vist sig der er en del mentale svagelige der har maette flygte ned i den vrangforestilling det er at tro jeg vitterlig har
knald i laaget naar jeg skriver sandheden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 15:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a1c90$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

knald i laaget naar jeg skriver sandheden!

Egentlig er den originale Helligaand(min vilje og lyst til at bestemme over kvinder!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 15:05

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a1d53$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Egentlig er den originale Helligaand(min vilje og lyst til at bestemme over kvinder!)

Det kan godt vaere at resten af den mandlige befolkning mister lysten kortvarigt, til sex med kvinder,
men det er hoejst et par sekunder!

Der burde vaere fuld daekning igen, inden for kort tid!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 15:16

> [...]

Sane Peter

Egentlig er den originale Helligaand(min vilje og lyst til at bestemme over kvinder!)

Det har vist sig at det muligvis ikke er en go ide med fuld avl, paa nuvaerende tidspunkt!
Da der aabenbart er en eller anden ukendt fjende der goer folk skeloejede i fjernsynet og jotdskaelv,
og aabenbart smider folk i det kvante mekaniske mareridt......naa ja!

Det var saa ikke en fjende alligevel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-09-11 15:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6a2039$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

og aabenbart smider folk i det kvante mekaniske mareridt......naa ja!

Ved ikke helt hvorfor jeg gider skrive det, det er nok resterne af "goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Mangler stadivaek ca 80 procent af min IK sammenlignet med foer EMDR!(i 1998!)

Sane Peter