Køb af Iphone 4 uden abonnemet ?
Fra : Knud

Dato : 08-09-11 01:11

Jeg har tænkt mig at gíve min nevø en iphone 4 i gave. Kan det i det hele
taget betale sig at købe sådan en mobil kontant uden abonnement ?

syntes det er lidt trist at komme med en mobil med en føljesvend af
regninger.

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-09-11 05:17

Den 08-09-2011 02:11, Knud skrev:
> [...]
> hele taget betale sig at købe sådan en mobil kontant uden abonnement ?
>
> syntes det er lidt trist at komme med en mobil med en føljesvend af

Har ikke set noget tilbud, der over 6 mdr. med abb. er billigere end
uden. Tvært imod

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-09-11 09:46

Knud skrev:

> Jeg har tænkt mig at gíve min nevø en iphone 4 i gave. Kan det i det hele
> taget betale sig at købe sådan en mobil kontant uden abonnement ?

Det kommer an på hvordan du vil regne det ud. Hvis du køber den
med abonnement og forudbetaler for 6 måneder, kan knægten opsige
det efter de seks måneder hvis han vil have en anden ordning. Det
vil være en gave uden ekstraregninger.

Det er dyrere end at købe den uden abonnement. Fordelen er at der
så er betalt for en masse samtaler og sms'er på forhånd.

Ulempen er at han måske så banker sit forbrug op til et niveau
der er gratis i det halve år, men som han selv ikke har råd til
bagefter.

--
Bertel

Fra : Erling

Dato : 08-09-11 13:39

Knud formulerede spørgsmålet:
> [...]
> taget betale sig at købe sådan en mobil kontant uden abonnement ?
>
> syntes det er lidt trist at komme med en mobil med en føljesvend af

Du kan f.ek.s købe en Iphone 4 16 gb uden abonnement hos wupti.dk
for 4.849 kr. (fri levering)
Du finder den nok ikke billigere (pas på parallelimportørerne!)
mvh
Erling

Fra : Jean

Dato : 10-09-11 15:57

Erling skrev:
> Du kan f.ek.s købe en Iphone 4 16 gb uden abonnement hos wupti.dk
> for 4.849 kr. (fri levering)

TDC sælger den i butikkerne for 4.799 kr. - både sort og hvid.
Dertil kan du købe en billig forsikring.

> Du finder den nok ikke billigere (pas på parallelimportørerne!)

Enig, Apple er meget ops på den slags!

Mvh Jean.

Fra : Knud

Dato : 13-09-11 20:41

Tak for svar til ole , bertel og erling.

min nevø har bestemt sig til at vente på 5´eren. så han fik penge i stedet.
den forkælet møgunge gad ikke engang at åbne kuverten med pengene ( 5000
kr ) i, og tak er også en by i rusland for ham.

Fra : Søren Blom

Dato : 13-09-11 21:38

"Knud" wrote
min nevø har bestemt sig til at vente på 5´eren. så han fik penge i stedet.
den forkælet møgunge gad ikke engang at åbne kuverten med pengene ( 5000
kr ) i, og tak er også en by i rusland for ham.

Så fortjener man det sku ikke, undskyld mig, men det mener jeg virkelig.

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Thore

Dato : 14-09-11 13:24

On Tue, 13 Sep 2011 21:40:48 +0200, "Knud" <ingen@ingen.ru> wrote:

>Tak for svar til ole , bertel og erling.
>
>min nevø har bestemt sig til at vente på 5´eren. så han fik penge i stedet.

(x) Når 5'eren så er fremme kan han jo vente til 6'eren er her...(og
7'eren, 8'eren osv)

>den forkælet møgunge gad ikke engang at åbne kuverten med pengene ( 5000
>kr ) i, og tak er også en by i rusland for ham.

Så kunne du have sparet 4500,- ved at nøjes med 500,-...:)

(x) Til sidst bliver han gammel nok til selv at tjene penge og betale
for de ting han vil have...:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund