"Muscle Machine" Husker I sådan en
Fra : KubikH

Dato : 06-09-11 12:23

Jeg er gået lidt i barndom (er 56 ) så jeg er begyndt at strikke
på en Cafe Racer ting.
Jeg har anskaffet en gammel CB 500, og er så småt begyndt.
Til at begynde med, er det noget med at få den "Cleaned" op, ryddet
sideskjolde, batterikasse, luftfilter og instrumenter af vejen, mindre
lygte, clip - on, anderøv mm.
Den har en 4 i ener lige nu, den bliver strikket lidt om. Når den så
er til at køre med, bliver det næste at egre alufælge op på den og en
dobbelt skoet forbremse i stedet for skive.
SÅ VAR DET LIGE at det slog mig, da jeg var knægt, var der et tank -
sadelsæt der hed. "Muscle Machine" Er der nogen her der ved om der
skulle gemme sig sådan et, et eller andet sted ????
Niels

Fra : Armand

Dato : 06-09-11 20:10

Den 06-09-2011 20:23, KubikH skrev:
> [...]
> sadelsæt der hed. "Muscle Machine" Er der nogen her der ved om der
> skulle gemme sig sådan et, et eller andet sted ????

Hæ! Jeg er en håndfuld år yngre og har faktisk lige været ude for samme
erindring (dog uden projekt). Der kørte faktisk sådan en mod'et Kawa
1000 hér i byen da jeg var på knallert.

Jeg har (heller?) ikke kunnet surfe mig til så meget som et billede af
det meget anderledes kit

--
Armand.

Fra : John

Dato : 06-09-11 20:35

KubikH formulerede tirsdag:
> SÅ VAR DET
> LIGE at det slog mig, da jeg var knægt, var der
> et tank - sadelsæt der hed. "Muscle Machine" Er
> der nogen her der ved om der skulle gemme sig
> sådan et, et eller andet sted ???? Niels

Der er vist lidt her på denne side
http://www.classichonda.se/forum_trad.php?id=5199

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : John

Dato : 06-09-11 20:37
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-09-11 10:28

KubikH kom med denne ide:
> SÅ VAR DET LIGE at det slog mig, da jeg var knægt, var der et tank -
> sadelsæt der hed. "Muscle Machine"

Har trykket næsen flad da de kom frem.

Min x-Honda7½ blev udstyret med et sådant af den nye ejer.

Dog: i sin tid kunne de ikke synes med et sådant på (noget med at hvis
man væltede med dét kunne tanken ikke holde på indholdet)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : KubikH

Dato : 07-09-11 13:14

On 7 Sep., 11:28, Hans Paulin (6310) <m...@privacy.net> wrote:
> KubikH kom med denne ide:

> Har trykket n sen flad da de kom frem.
>
> Min x-Honda7 blev udstyret med et s dant af den nye ejer.
>
> Dog: i sin tid kunne de ikke synes med et s dant p (noget med at hvis
> man v ltede med d t kunne tanken ikke holde p indholdet)
>
> --
> Med venlig hilsen
>        Hanswww.zofiaoghans.dk

Ja det er rigtigt, dengang kunne man ikke syne en fibertank
Nu skal jeg så bare ud og finde et

Fra : KubikH

Dato : 07-09-11 13:15

On 6 Sep., 21:37, John <ad...@jp-web.invalid> wrote:
> John:

> N rmere denne:http://www.classichonda.se/forum_sok.php
>
> --
> Mvh Johnwww.wordpresstema.dkwww.wordpress.dk/forum

Det er en af dem, der var også et, med en lidt mindre tank. Så går
jegten ind