Iphone 4 / App indlæser men intet sker
Fra : E

Dato : 06-09-11 13:42

Jeg har en iPhone 4, og har forsøgt at hente app'en Fastball 2 free + all in
1 Logic GameBox, den har også lagt begge ikoner på mobilen hvor der står
"indlæser" og da det fylder mere end 20 mb beder den om internetforbindelse.
Jeg har sat ledningen i usb i computeren og iPhonen. Computeren åbner iTunes
og den synkroniserer, mere sker der ikke. Har også prøvet at hente Fastball
2 free + all in 1 Logic GameBox via iTunes, og smide den over på iPhonen,
men intet sker.

Jeg ikke slette app'en på iPhonen, der kommer ikke det kryds på app'en som
gør jeg kan slette.

Jeg har prøvet at slukke iPhonen, det hjalp heller ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-11 13:48

"E" <noegle@undermaattentrala.dk(fjern trala)> skrev i meddelelsen
> [...]
> gør jeg kan slette.
>
> Jeg har prøvet at slukke iPhonen, det hjalp heller ikke.

Har du prøvet at genhente programmet via et trådløst netværk istedet?
Dermed er grænsen på de 20 Mb ophævet.

Gå ind i Appstore og hent programmet igen, mens du sidder på et trådløst
netværk.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : E

Dato : 06-09-11 16:15

> Har du prøvet at genhente programmet via et trådløst netværk istedet?
> Dermed er grænsen på de 20 Mb ophævet.
>
> Gå ind i Appstore og hent programmet igen, mens du sidder på et trådløst
> netværk.

Vi har ikke trådløst netværk herhjemme

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-09-11 02:07

> Vi har ikke trådløst netværk herhjemme
Så må du finde et.
Mc Donalds har gratis netadgang på deres restauranter.
Haller, biblioteker m.fl.

Jeg vil iøvrigt anbefale et trådløst hjemme netværk.
En Netgear Router koster 300 kr. og så er du wireless online.
Den er let at sætte op med WPA.
Skulle du falde for en laptop, er der nem adgang eller med en tablet eller
en squeezebox til anlægget.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : E

Dato : 07-09-11 10:09

> [...]
> Den er let at sætte op med WPA.
> Skulle du falde for en laptop, er der nem adgang eller med en tablet eller

Så må jeg da lige en tur på McDonalds, det ved jeg ihf der er her i byen,
selvom normalt kun kører forbi.

Jeg er ikke så meget inde i det der trådløst netværk.
Det eneste jeg ved er at routeren er en Hawking HWR54G og switchen er en
Jensen.

Men jeg takker for hjælpen, og tager forbi McD.

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-09-11 19:23

Den 07-09-2011 11:09, E skrev:

> Så må jeg da lige en tur på McDonalds, det ved jeg ihf der er her i byen,
> selvom normalt kun kører forbi.

wifi virker også uden for McDonalds. Statoli tilbyder også gratis
wifi.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby