man må grammes
Fra : js

Dato : 05-09-11 21:14

nu hører man så meget om valg og man skal spare, ventetider på visse
operationer skal sættes op bl. andet for at kræftpatienter kan komme
hurtigere under kniven.
Så er det jeg spørger/tænker, hvad hjælper det. Man har en
behandlingsgaranti på 2 uger når diagnosen er stillet.
Jeg er en kraft patient og skal vente 11 uger. Jeg må godt ringe rundt
til landets sygehuse og høre om jeg kan komme hurtigere til, men har
fået at vide på sygehuset, at de lige har tage en patient ind fra djævle
øen, då det virker omsonst.
Sygehusene ventetider på internet passer som en skrædder en vis sted

Så min konklution er at alle de pæne ord er spil for galleriet, alt er
ved det gamle, lad patienterne vente og om de dør, er ikke deres problem.
Gider man ikke behandle?
Har fået en masse forklaringer om ferie og alt mulig som jeg ikke kan
bruge til en disse, for tiden iler, alt for stærk i en sådan situation.
fra
Jørgen