DF' svineri, mord og vaelger programmering~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-09-11 09:56

Jeg er begyndt at mistaennke at folk vader
ind naar jeg ikke er hjemme, og tilstopper afloebet
under bruseren, det er sket for mange gange!

Soergeligt, Karsten Bjoernholt sagde til mig i
1998-2001 "du skal lugte grimt"

Softwaren i mit alarmsystem er lavet om,
Der staar en oedelagt pik statue ude foran,
Trampet flad, fyldt med huller, og der er ingen
Kugler i Kalaha spillet i statuens fundament!

Det er for at goere grin med da jeg blev voldtaget
I Humlehaven 27 af baade maend og kvinder,
da jeg var programmeret forsvarsloes!

Inden tortur videoen blev lavet og vist i sjove
hjemmevideoer i hele verden!

DF' s Psykopater og Sociopater syntes at det var sjovt
og passende fordi hvis jeg ikke kunne olide det politiske
Parti DF, saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet
Af "Muslimske Hunde"

En spraengt trommehinde og lim i oeret, faar
mig til at fremstaa som en hash hjerne!

Jeg tror at det er derfor at der bliver brugt lim
nu!

Det var ikke det jeg havde forventet da jeg gik
Med til at proeve emdr i 1998, for at se om det kunne
hjaelpe paa en depression!

Min far blev myrdet i 1999!

Jeg har ikke vaeret vaagen siden, og det er programmering!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Jeg kan huske da jeg blev givet toej paa, jegg havde to
Bluse liggende af maerket 5th Avenue, en roed og en blaa
Jeg havde dem reserve, havde ikke brugt dem siden jeg var 19!

Den ene "den roede" staar der 5th avenue med stor skrift
henover brystet, den blaa er det broderet med smaat!

De blaa blev brugt i tortur videoen!
Der er baade lim og programmering, tortur drevet for
At redde mig selv og min families liv, min far blev
myrdet alligevel over paa Sjaelland!

Jeg blev forsoegt gjort skyldig et par dage efter,
Bjoernholt havde bare faaet besked paa at det
er blevet gjort! Og satte mig i en trance et par dage efter
Klik med kuglepen, hvor jeg fik besked paa at forestille
mig at jeg begaar mordet, jeg forstod paa
Frederikssund politi at mordet foregik i koekkenet,
istedet var det i stuen!(forkert rum paa baandet!)

Det blev kaldt selvmord et stykke tid senere!
Skudt med sig eget jagtgevaer!

Han boede i et lille hus ved siden af min farmor og
Farfars gaard, han flyttede derned med sin kone da de
Kom op i alderen, det blev bygget da gaarden braendte ned
Da han var barn saa familien kunne bo der mens
gaarden blev genopbygget!

Min farmor og farfar doede et stykke tid senere!
(jeg mistaenker at det ogsaa var mord, da min farfar
aabenbart blev konfus)

Gad vide hvem Bjoernholt bruger lige nu til at afpresse
og programmere folk "til selv at finde paa en
god grund til at "indsaet forbrydelse" "

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-09-11 13:15

On Mon, 05 Sep 2011 10:55:52 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> og programmere folk "til selv at finde paa en
> god grund til at "indsaet forbrydelse" "

> Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Sex lyst sad rigtigt i to sekunder, inden det programmering
der forsoeger at goere mig pervers greb fat igen, det
er udtaenkt af en sadist, ellers havde det bare vaeret permanent
lukket fra! Hjerneskeaden er ogsaa for
Fremskreden nu til at det betyder noget, det er simpelthen
for sent til at testosteron og fiskeolie nogensinde kan fjerne
skaden! Det er ihvertfald det indtryk jeg har og det forklare
ogsaa det store tab af IK!

Det er ogsaa forbundet til det emdr/programmering,
Der standser mig i at sove ordentligt og producere
Melatonin i koglekirtlen, saa det var det planlagt
tortur mord dengang i 1998!

Straffen er alt for mild, artens udryddelse, evig tortur
Til alt og alle i det kvante mekaniske marerid,
med undtagelse af:

Den Umenneskelige Peter
Hare Krisna/Jesus Kristus
(den lynhurtige hare der nu er N/A)
De Muslimske Maend/De Muslimske Hunde

Og i var advare i forvejen!

Jordskalev paa Haiti og i Fukushima
(hvor levende doede bliver gjort med Tetrado Toxin)

Og nogle skeloejede i fjernsynet og rundt omkring!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-09-11 13:16

On Mon, 05 Sep 2011 14:14:35 +0200, Peter Nicolaysen

Igen, stavefejl indsat af emdr!(rettet)