brugtbiltest
Fra : xdzgor

Dato : 05-09-11 02:56

Hej

jeg overvejer at købe en brugt bil (omkring kr 100.000), og har også
tænkt på at få en biltest. Jeg kan se at FDM og Applus tilbyder
sådanne tests - men priserne er temmelig langt fra hinanden (FDM kr
2200, Applus 1400).

Er der nogen der har erfaring med disse - og om den ene er bedre end
den anden?

Tak,
Peter

Fra : Henning

Dato : 05-09-11 12:35

On Mon, 5 Sep 2011 01:56:21 -0700 (PDT), xdzgor <xdzgor@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>2200, Applus 1400).
>
>Er der nogen der har erfaring med disse - og om den ene er bedre end

Er der ikke noget om, at FDMs kun koster det halve hvis du er medlem?