er der et billigt sted i kbh med østers?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 04-09-11 14:46

Hej

Vi skal have inviteret oldemor ud på en gang østers, men når jeg søger
på nettet så kan jeg kun finde østers på de restauranter hvor priserne
på de andre retter er i den pæne ende af skalaen. Og det forstår jeg jo
egentlig godt...

Men ved nogen herinde fra om man kan få østers på noget der minder mere
om en café end en restaurant? Hvor man f.eks. kan få en pariserbøf eller
lign. til omkring en hund. Eller en lækker pastaret for det samme?

og som der står i emne-feltet... det skal være i Kbh.

Mvh
Anders

Fra : Niels

Dato : 04-09-11 08:56

http://www.fiskebaren.dk
- i Den hvide kødby. Har ikke selv prøvet den.

Prøv at søge på østers her:
http://mitkbh.dk
Det gi'r ret mange hits.

God fornøjelse - østers er nemme at tygge for oldemor

--
Niels

Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-09-11 16:10

Den 04/09/11 15.45, Anders T. Nielsen skrev:

> [...]
> egentlig godt...
>
> Men ved nogen herinde fra om man kan få østers på noget der minder mere

Blue Oyster Bar?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Cykelsmeden

Dato : 04-09-11 17:38

Den 04-09-2011 15:45, Anders T. Nielsen skrev:
> [...]
> lign. til omkring en hund. Eller en lækker pastaret for det samme?
>
> og som der står i emne-feltet... det skal være i Kbh.

Det nye marked på Islands Plads?

der blev serveret østers ved indvielsen.

//finn

Fra : Erik Olsen

Dato : 04-09-11 17:56

Cykelsmeden wrote:

> Det nye marked på Islands Plads?

Hvor er det henne? Iflg. Google Maps ved Prinsessegade/Bodenhoffs Plads.
Hvad er der sket der?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 04-09-11 18:15

Den 04/09/11 18.56, Erik Olsen skrev:

> Hvor er det henne? Iflg. Google Maps ved Prinsessegade/Bodenhoffs Plads.
> Hvad er der sket der?

Han mener nok Palæstinas Plads nær Nørreport.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-11 18:17

Cykelsmeden <afsender@not2old.dk> skrev i meddelelsen
4e63a94b$0$290$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Det nye marked på Islands Plads?

Det lyder meget nyt. Det må være nyere end Torvehallerne på Israels Plads.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 04-09-11 18:49

Den 04-09-2011 19:16, Jens Bruun skrev:
> Det lyder meget nyt. Det må være nyere end Torvehallerne på Israels Plads.
hæhæ, jeg er ikke lokal, men det var der jeg mente

så bare indlægget i tvavisen i går!
Israel/Island - det er detaljer!

//finn

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-11 18:54

Cykelsmeden <afsender@not2old.dk> skrev i meddelelsen
4e63b9ff$0$295$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> hæhæ, jeg er ikke lokal, men det var der jeg mente
>
> så bare indlægget i tvavisen i går!
> Israel/Island - det er detaljer!

Næppe for den, der ikke er københavner, og som forsøger at finde/google
stedet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 05-09-11 09:10

Den 04-09-2011 19:54, Jens Bruun skrev:
> Næppe for den, der ikke er københavner, og som forsøger at finde/google
> stedet.

nå det var nok også trælst at tage det forkerte fly!!

//finn

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 06-09-11 05:56

Vil bare lige takke alle for hjælpen:)