Køb af reservedele til Toyota Aygo på nett~
Fra : Michael K

Dato : 04-09-11 02:07

Skal have købt reservedele til forestående service af min Toyota
Aygo.

Er der en netbutik, som kan anbefales?

Vh
Michael K

Fra : jens

Dato : 05-09-11 15:19

"Michael K" <micbackri@gmail.com> skrev i meddelelsen
Skal have købt reservedele til forestående service af min Toyota
Aygo.

Er der en netbutik, som kan anbefales?

Vh
Michael K

Hvor meget skal du bruge det ville jo være rart at vide, er det kun olie og
filtre så er det billigste nok Bilka/Thansen/krogslund.
Skal du bruge nogle sliddele så som bremser kan jeg anbefale
www.fuerst-autoteile.de der kan du vælge mellem alle mærker fra billig
bras(thansen) til kvalitet som f.eks. Ate bremsedele.
Fragten er 17 euro pr ordre så der skal købes lidt for at det kan betale
sig.

Fra : Michael K

Dato : 05-09-11 08:58

> Hvor meget skal du bruge det ville jo være rart at vide

Skal blot have olie, oliefilter, luftfilter og tændrør.

Fundet ud af, at jeg bor rimelig tæt på en Hoyer Autodele, som jeg for
nogle år siden købte dele til en anden bil, og var tilfreds med
kvaliteten.

Er det stadigvæk et godt sted at købe?

Vh
Michael

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-09-11 19:35

Michael K skrev den 05-09-2011:

> Skal blot have olie, oliefilter, luftfilter og tændrør.

Castrol olie, Bosch filtre og tændrør
http://www.billigbilpleje.dk/

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Mcwm

Dato : 05-09-11 21:09

Den 05-09-2011 16:57, Michael K skrev:
> Fundet ud af, at jeg bor rimelig tæt på en Hoyer Autodele

Høyer og thansen er det samme....

Tag fx oliefilter til en Toyota Aygo

http://www.hoyer-autodele.dk/products.asp?c=5758087111&n=1742690911

erstat nu første del af linket med thansen.dk og vupti.. Nu har du
thansen, men i høyers røde farve.

http://www.thansen.dk/products.asp?c=5758087111&n=1742690911

Venligst
Mcwm