Mobil, der har lysindikation ved sms/tabt ~
Fra : Erling

Dato : 03-09-11 09:14

Min kone har købt en smartphone p.g.a. qwerty-tastaturet,
som hun bruger når hun skriver sms'er.
Nu har hun så det problem, at der ikke er nogen indikation af
modtagne sms'er eller tabte opkald, hvis hun ikke lige har været
i nærheden af sin telefon, mens de blev modtaget - skærmen er
bare sort.
Hun havde før en Nokia 6300, der havde lysdioder, der blinkede,
hvis der var sket noget.
Er der en smartphone med qwerty-tastatur, der har en sådan form
for lysindikation, når der er modtaget noget?
mvh
Erling

Fra : Ditte

Dato : 03-09-11 10:09

> Er der en smartphone med qwerty-tastatur, der har en sådan form
> for lysindikation, når der er modtaget noget?
> mvh
> Erling

Hej

Min HTC Desire kan. Men vil da lige sige, at det kan være noget der
skal sættes op i notifikationsindstillinger.

Men hvad er det for en smartphone din kone har købt?
Så kan du nemmere få hjælp.

Hilsen Ditte

Fra : Erling

Dato : 03-09-11 10:25

Ditte kom med denne ide:

> [...]
> sættes op i notifikationsindstillinger.
>
> Men hvad er det for en smartphone din kone har købt?

Det er en LG GT-400, så det er ikke en Android telefon -
og jeg kan ikke finde noget i opsætningen, der kan klare
det.
Vi skal nok over i noget HTC, som du også har, for at hun
kan få disse funktioner.
/erling

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 03-09-11 19:13

Erling har bragt dette til verden:
> Er der en smartphone med qwerty-tastatur, der har en sådan form
> for lysindikation, når der er modtaget noget?

SE mini pro

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ditte

Dato : 03-09-11 20:26

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 03-09-11 21:52

Ditte frembragte:
> hvad er det for en smartphone din kone har købt?

Jeg tror det er en LG GT-400

Hans
www.zofiaoghans.dk