hjælp : Give Up Tomorrow - på DR2
Fra : Peter Heide

Dato : 31-08-11 20:02

http://www.dr.dk/DR2/Dokumania/Programmer/2009-10-11/uskyldigt_domt.htm

Shit. Den ville jeg gerne have set. Nogen hér der ved hvor man kan få fat på
den ?

Fra : Max

Dato : 31-08-11 20:10

Hej Peter

> Shit. Den ville jeg gerne have set. Nogen hér der ved hvor man kan få
> fat på den ?

Hvorfor kikker du ikke i programmerne, den genudsendes
lørdag den 3. september kl. 15:50

Max

Fra : Hauge

Dato : 31-08-11 20:51

Hej Max
Den 31-08-2011 21:09, Max skrev:
> Hvorfor kikker du ikke i programmerne,

Når man ikke selv gider gøre en indsats, så er det langt nemmere at få
andre til at gøre det. Det er moden i dag, få andre til det man ikke
selv gider, hvilket vil sige *alt*.

Mvh Hauge

Fra : Peter Heide

Dato : 31-08-11 23:09

> Hej Peter

> Hvorfor kikker du ikke i programmerne, den genudsendes
> lørdag den 3. september kl. 15:50

Tak for hjælpen , Max

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-11 16:46

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen , Max

Ellers se den på nettet. Programmerne ligger 30 dage:
http://www.dr.dk/DR2/Dokumania/#/16539

/Alex

Fra : Peter Heide

Dato : 01-09-11 20:36

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers se den på nettet. Programmerne ligger 30 dage:
> http://www.dr.dk/DR2/Dokumania/#/16539

Holy shit. Tak for tip !!!!

Det er jo en ren guldmine af dokumentarer dér.