piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-08-11 06:27

Fiskeolie, ikke noget c-vitamin endnu!
Har glemt at naevne, at i de foregaaende
tre dage har jeg haft koebt et franskbroed
hos bageren udover bare kaffe!

Spiser nogele c-vitaminer,E-vitaminer lidt senere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-08-11 07:07

On Wed, 31 Aug 2011 07:27:02 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]
> tre dage har jeg haft koebt et franskbroed
> hos bageren udover bare kaffe!

> Spiser nogele C-vitaminer,E-vitaminer lidt senere!

Det er naermere 85 procent af min IK sammenlignet med
foer EMDR(1998)

Desuden sidder jeg stadigvaek og aerger mig over det med arten!

En ring paa hjernen,en ring paa hjoernen, kvante mekanisk
af tortur! Den eneste aegte hjoernering,
Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet, med mine horn snurret
rundt om sig selv!
(stadigvaek de eneste frontal lobes nogensinde, istand
til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem,
og samtidig grave sig igennem en singularitet)

Peter Nicolaysen(25 April 1973 Tyrens stjernetegn)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-08-11 08:37

On Wed, 31 Aug 2011 08:06:36 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> og samtidig grave sig igennem en singularitet)

> Peter Nicolaysen(25 April 1973 Tyrens stjernetegn)

Jo den, ligger der omkring 85-90 mangler!
Desuden er der indgreb i den visuelle forestillingsevne,
Hvilket oedelaegger hukommelsen i meget stort omfang!

Det er tilfaeldige biller, vist efter hvad der nu fjerner
mest Testosteron, hvilket selvfolgelig foere til hjerneskade,
skade paa knogler og muskelmasse!

Testosteron, grunden til at mmaends hjerner vejer
200-300 gram mere end kvinders!

Desuden er denkristne religion baseret paa det:

Altergang (saa at kvinderne kan gaa naar de bliver aeldre)
Sid paa jeres knae, modtag legmet, faa en klat der symbolisere
saed og desinficer med lidt alkohol!

(det er de unge kvinders underbevidsthed der bliver manipuleret, det
har fjernet saa meget lidelse op igennem tiden, da for lavt niveau
kan foere til Osteoporose)

OnTopic i dk.politik da DF har misforstaaet alt det som
det kan lade sig goere at misforstaa!

Krydspost: dk.politik, dk.helbred

Sane Peter