Jeg hader tacos
Fra : Steen

Dato : 29-08-11 18:41

Jeg er sikker på de er noget smartere til at spise tacos i Mexico, for
jeg er dæleme ikke særlig god til det. De ender altid med at ligge som
en sammenkogt ret på tallerkenen - i en stor pærevælling.
--
Steen

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-08-11 18:51

Steen wrote:
> Jeg er sikker på de er noget smartere til at spise tacos i Mexico, for
> jeg er dæleme ikke særlig god til det. De ender altid med at ligge som
> en sammenkogt ret på tallerkenen - i en stor pærevælling.

Man kan få tacoskaller formet som små firkantede kurve. Der er meget
lettere at spise.

Men ideelt set, efter min mening, burde man lave tacovafler!