Melatonin og Lort!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 18:45

Har faaet fat paa noget programmering:

Hvor Karsten Bjoernholt foerst laver noget der goer saadan
At jeg ikke sover rigtigt(EMDR) og bagefter forklare
At jeg skal spise noget Melatonin, og derefter goer saadan
at jeg ikke husker han har sagt det, foer en masse aar bagefter,
og samtidig forklare mig at jeg ikke selv maa finde ud af noget om
det paa internettet(1998)
(Melatonin er en anti-oxidant produceret i den menneskelige
koglekirtel!)

Gravede det fri foerste gang for ca. to-tre aar siden!
(Programmering/Emdr)
Og der var en masse aevl om lort i hjernen!
(Efter en del kompost gaa jeg ud fra at det er resultatet
af melatonin mangel!)

Og nej, det er ikke fordi jeg har ondt BW
Han er et dumt svin, og hvis nogen har fortjent det,
saa er det ham!

Og saa er der en del fra hukommelsen, hvor Dj Aevl
synger en sang jeg fik besked paa at huske:
Vi har faaet,De har faaet,alle har faaet,
Vi har faaet de gode ting og
Peter har faaet lort i hjernen!

Det var i 1998,lige efter det mislykkedes at programmere
mig til at stemme DF, foer min far blev myrdet og jeg forsoegt givet
skylden!

Og saa 13 aars tortur (og ordet er for mildt)
Stirren ud i luften og skriven paa internettet,afbrudt
Af naar jeg har vaeret nede og koebe ind!
(Koglekirtlen er blevet kaldt der hvor menneskers sjael er,
fordi folk altid bliver dumme svin hvis den er oedelagt!
Alle de mest berygtede dumme svin, har ved undersoegelse haft en
oedelagt kogle!)

Og nu er jeg saa igang med at skrive dette!

Krydspost dk.helbred.dk.politik,dk.videnskab.psykologi
(ontopic i dk.politik fordi jeg blev forsoegt programmeret til
at stemme DF i 1998)

I 2007 fik jeg besked paa af Bjoernholt, gaa over og slaa din mor og
tag et billed af det, koeb et. Billed og haeng paa vaeggen ved siden
af dit fjernsyn og snif lightergas!

Truslen er indforstaaet, goer det og vaer en "voldelig vanvittig"
Eller hun bliver myrdet ligesom din far!
(jeg har aldrig slaaet enn kvinde i mit liv, jeg har engang givet min
kusine en lussing med flad haand, da jeg var barn,
det er det naermeste! Men jeg paastod at have slaaet hende!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 18:51

On Mon, 29 Aug 2011 19:44:35 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> kusine en lussing med flad haand, da jeg var barn,
> det er det naermeste! Men jeg paastod at have slaaet hende!)

Blev noed til at skrive det i to omgange, foerst
I mit mail program, og bagefter min mobli telefon!

Da Easytether, eller ihvertfald forbindelsen mellem
min pc og mobil ikke virker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 18:56

On Mon, 29 Aug 2011 19:50:35 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> I mit mail program, og bagefter min mobli telefon!

> Da Easytether, eller ihvertfald forbindelsen mellem

Men det kunne have vaeret sjovt, livet!

Der er nogle ting: Da jeg gik i femte klasse, smed jeg
Pjuske vores kat ned fra hoeloftet, og da jeg gik
I sjette kaldte jeg min kusine for en flodhest!

Det er egentlig de eneste ting jeg fortryder!

(jeg var med til at oedelaegge nogle vinduer paa
Egholmvej da jeg gik i sjette klasse, men det er
Egentlig en vital del af opvaekst og opdraggelse,
Jeg havde sikkert haft problemer med ordensmagten senere
i livet hvis jeg ikke havde vaeret med, saa jeg fortryder det
egentlig ikke)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 19:11

On Mon, 29 Aug 2011 19:56:29 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Jeg havde sikkert haft problemer med ordensmagten senere
> i livet hvis jeg ikke havde vaeret med, saa jeg fortryder det

Der er noget, vi har faaet, de har faaet,
og Peter har faaet lort i hjernen!

Jeg ved ihvertfald det ikke er meningen at jeg skal syntes
at det er sjovt!(der er et eller andet vendt!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 19:16

> [...]

> Jeg havde sikkert haft problemer med ordensmagten senere
> i livet hvis jeg ikke havde vaeret med, saa jeg fortryder det

Men den tortur video hvor jeg sidder og siger:
"Jeg vil knepper kvinder med en hund"
som er blevet vist i sjove hjemme videoer,
Hvor jeg sidder med en spraengt trommehinde og
lim i oeret, lavet af DF' s Sociopater og Psykopater,
Fordi at hvis jeg ikke bryder mig om det politiske parti
DF saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske hunde,
syntes jeg ikke er sjov!

Den blev lavet i min lejlighed i humlehaven 27 et stykke tid
efter min far blev myrdet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 19:21

> [...]

> Jeg havde sikkert haft problemer med ordensmagten senere
> i livet hvis jeg ikke havde vaeret med, saa jeg fortryder det

Naa ja, forresten mig og en ven bandt nogle daaser
fast i halen paa Benny Carlsens kat!
(femte sjette klasse ogsaa, mener jeg!)

Det fortryder jeg faktisk ogsaa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 19:28

On Mon, 29 Aug 2011 20:20:41 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> vanvittig"
> givet

> Naa ja, forresten mig og en ven bandt nogle daaser

Jeg tror jeg var ved at finde ud af hvor meget der
skulle til foer jeg blev smidt ud af min morbror og
hans kone, nogett med at proeve graenser af,
som endte med at jeg fik et aars stue arrest
efter det med vinduerne, og dagen efter blev jeg
slaebt rundt for at sige undskyld hos dem der havde faaet oedelagt
vinduer!

Det blev senere lavet om til et halvt aar!
(jeg fik lov til at komme ud naar jeg skulle slaa graesplaene)

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-11 01:42

On Mon, 29 Aug 2011 19:44:35 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
>Og der var en masse aevl om lort i hjernen!

Lort er vist aldrigkommet ind i en hjerne

>(Efter en del kompost gaa jeg ud fra at det er resultatet
>af melatonin mangel!)

Melatonin er farvestof i hud og mangler især hos albinoer

>Og nej, det er ikke fordi jeg har ondt BW
>Han er et dumt svin, og hvis nogen har fortjent det,

Ingen har kunne svare meningsfuldt på hvad jeg har skrevet om lort så
hvem er dum?

Hvis jeg tilsvinede en medborger med lort ku politiet straffe for
hærværk, men jeg har ikke fortjent straf for noget -
Kan nogen såres af mine evt ulækre ord?

Kompost har jeg aldrig lavet og i DK er smittefare her ca nul

At skabe frigjorthed om ufarlig lorthåndtering er positivt - helt som
at skabe debat om lovlig ikkebrug af bukser