Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 07:33

Naa, men det var saa det!

Der er ikke laengere nogle mulige fremtider, hvor at der sker det at jeg vaagner op, og
proever et eller andet positivt i mit liv, paa privat personligt plan!
(udover at blive inficeret med en eller anden sygdom, hvilket ikke er positivt!
Men derimod negativt, men bliver kaldt positivt!)

Og det betyder ogsaa at jeg blev myrdet som 25aarig, da jeg gik med til at proeve EMDR for at se om
det kunne afhjaelpe en depression!

Men det kan vaere, at jeg skriver det samme igen om et aars tid, fordi jeg lige har opdaget det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 01:47

On 29 Aug., 08:32, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> det kunne afhjaelpe en depression!
>
> Men det kan vaere, at jeg skriver det samme igen om et aars tid, fordi jeg lige har opdaget det!

Men der var da et par gode aar paa Lolland!
Men egentlig, altsaa det er sammenlignet med resten
af livet!

Sex lyst forsoegt oedelagt igen!
Forsoegt drejet grim, hvilket var grunden til at
jeg naesten ikke havde skrevet det her, men
istedet laa ude under bruseren med halsen skaaret over!

Jeg er ved evd at saette lighedstegn mellem sex med
kvinder der er over 30 og under 16 og kvinder der er fysisk
uattraktive, maend,dyr og boern!

For at se om det kan holde mig i live!
(det er svaert at beskrive hvor modbydeligt grimt det er,
at blive forsoegt drejet grim,det er instinkter og alting der bliver
oedelagt, det er i naerheden af den tortur der goer folk skeloejede)

Personlighed og alting bliver oedelagt og IK tabt i ekstremt omfang,
fordi hjerne begynder at koere som en kroebling hjerne, med forkerte
instinkter og virkligheds opfattelse!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 01:54

On 29 Aug., 09:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Personlighed og alting bliver oedelagt og IK tabt i ekstremt omfang,
> fordi hjerne begynder at koere som en kroebling hjerne, med forkerte

Det er ikke for at vaere ond mod nogen jeg skriver det,
jeg er simpelthen for oedelagt, til at vaere opmaerksom
paa andres foelelser!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 02:07

> [...]
>
> Personlighed og alting bliver oedelagt og IK tabt i ekstremt omfang,
> fordi hjerne begynder at koere som en kroebling hjerne, med forkerte

Jeg har vist ogsaa aflivet et par millioner nede i tiden!
(Quantum Entangelment via en singularitet)

Jeg er vaagen nok til at skrive "vist ogsaa" istedet
for at indroemme det ved at skrive det direkte!
(Det passer ikke til min personlighed som den var foer emdr!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 04:02

On 29 Aug., 10:07, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> for at indroemme det ved at skrive det direkte!
> (Det passer ikke til min personlighed som den var foer emdr!)

Fiskeolie,C-vitaminer,E-vitaminer,Calcium/Magnesium,
Jern,almindelig vitamin pille!

Sane Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-08-11 18:11

Den 29-08-2011 08:32, Peter Nicolaysen skrev:
> Naa, men det var saa det!

Har ham med navnet fået afviklet den ubåd han skylder russerne ?

--
Mv. Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g Charles Bukowski