VW Polo 2003 uden rustbehandling?
Fra : Zay

Dato : 29-08-11 12:24

Hvor nervøs skal jeg være, hvis jeg får tilbudt en Polo fra 2003 der ikke er
undervognsbehandlet. Den er godt nok helgalvaniseret, men er det ikke bare
en anden måde at udskyde rust/ir på?
--
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-11 20:21

En galvanisering er mest effektiv hvis den er beskyttet af underv.beh.
Galvanisering er ekstremt tyndt og bare en sovepude.
Men få bilen tjekket og vurderet. Tror dog ikke det
burde være et alvorligt problem.