BRÆKKET NYT: Tom Jones indlagt med hjertep~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-11 15:21

Tom Jones er kendt indenfor det man kalder folkelig underholdningsmusik for
den almindelige befolkning

http://vip.tv2.dk/article.php/id-43079034:tom-indlagt-med-hjerteproblemer.html?forside

Lad os høre et nummer med ham: http://www.youtube.com/watch?v=QrwO8b9iq34

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 28-08-11 16:02

> Tom Jones er kendt indenfor det man kalder folkelig underholdningsmusik
> for den almindelige befolkning
>
> http://vip.tv2.dk/article.php/id-43079034:tom-indlagt-med-hjerteproblemer.html?forside

Trist Lad os håbe han kommer over det!

Jeg har netop haft fornøjelsen af at opleve ham på Skanderborg Festival, og
det var virkelig en stor oplevelse! Der var virkelig gang i ham, og
koncerten var til UG! Den fik også en rigtig god anmeldelse i Ekstra Bladet!

John

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-08-11 16:23

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> og det var virkelig en stor oplevelse! Der var virkelig gang i ham, og
> koncerten var til UG! Den fik også en rigtig god anmeldelse i Ekstra

Ja, Tom har altid været god - ikke mange kan prale af at have en så
fantastisk stemme.

Håber han klarer sig.

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-08-11 05:58

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, Tom har altid været god - ikke mange kan prale af at have en så
> [...]

Hej Eva

Du har vist slet ikke fortalt om Dolly's koncert...

Skal jeg være ked af, jeg ikke var der ?

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-08-11 12:29

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Eva
>
> Du har vist slet ikke fortalt om Dolly's koncert...
>
> Skal jeg være ked af, jeg ikke var der ?
>
> M.V.H....Benny..

Jeg kom desværre ikke afsted Benny - men efter hvad jeg har læst, skulle det
have været alletiders.

Jeg ærgrer mig over, at jeg ikke fik købt billet.

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-08-11 13:01

> [...]
> det have været alletiders.
>
> Jeg ærgrer mig over, at jeg ikke fik købt billet.

Ja jeg hørte avisreporterne ikke var specielt positive, men alle jeg har
snakket med, som var der... Var for at sige det mildt.. Vildt begejstret...
Hvad endnu værre var, at min mave opførte sig ganske eksemplarisk.... Så jeg
kunne jo godt være taget afsted... Nå men skidt, så må jeg jo spille en
ekstra plade med hende. Selvom det nok havde været sjovere, at se Gempen
)...

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-08-11 16:16

> [...]
> så må jeg jo spille en ekstra plade med hende. Selvom det nok havde været

Jeg er sikker på, at jeg også havde været begejstret, hvios jeg havde været
med - det var jeg da i hvertfald sidste gang

Jeg har mange CD´er med hende og vil lige om lidt gå ind og bestille den
nyeste.

Ja, det var jo ærgeligt, at du ikke kom afsted, for hun kommer nok ikke igen
lige foreløbig.

Men så kommer der måske andre, du gerne vil opleve *SS*

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-08-11 07:49

> [...]
> igen lige foreløbig.
>
> Men så kommer der måske andre, du gerne vil opleve *SS*

Ellers ville det vel være lidt underligt.. Kunstnere kommer og går.... Men
musikken, den består... Selv om alt for mange ikke forstår at værdsætte den.
Nå men skidt, Martin syntes jo også allerede vi er nogle underlige nogle...
Så der er sgu nok noget om snakken...

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-08-11 12:51

> [...]
> den. Nå men skidt, Martin syntes jo også allerede vi er nogle underlige
> nogle... Så der er sgu nok noget om snakken...

Han må mene hvad han vil Benny - så længe jeg ikke er tvunget til at lytte
til hans musik

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-08-11 13:32

> Han må mene hvad han vil Benny - så længe jeg ikke er tvunget til at lytte
> til hans musik
>
> mvh Eva

Hej igen Eva

Jamen du skal bare se, selv blandt hans musik, vil vi finde noget godt...
Han er garanteret slet ikke nær så frelst, som han selv tror ))

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-08-11 15:12

> [...]
>
> Jamen du skal bare se, selv blandt hans musik, vil vi finde noget godt...
> Han er garanteret slet ikke nær så frelst, som han selv tror ))

Kan være du har ret Benny - jeg kan såmænd lide flere slags musik, bare det
ikke er dødsmetal og heavyrock

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-08-11 15:56

> Kan være du har ret Benny - jeg kan såmænd lide flere slags musik, bare
> det ikke er dødsmetal og heavyrock
>
> mvh Eva

Tja, men selv mellen det, er der gode ting og sager.... Det gælder bare om
at finde det... Af en eller anden mærkelig grund, bliver det bare sjældent
introduceret for os... Guderne må vide hvorfor

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 28-08-11 18:49

Hej John

> Trist Lad os håbe han kommer over det!

Det var på tide at han røg ind med hjerteproblemer,
det er jo noget han gennem mange år har påført
en del midaldrende fruer :)

Jeg håber han kommer over det uden men.

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-08-11 05:52

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og det var virkelig en stor oplevelse! Der var virkelig gang i ham, og
> koncerten var til UG! Den fik også en rigtig god anmeldelse i Ekstra

Ja man kan vel ikke sige andet end, han har gjort det godt... Det var nu
nogle langtidsholdbare årgange.... Han må vel efterhånden være 73 år gammel,
og har han beholdt alle dem, der er blevet smidt efter ham, må han jo have
verdens største samling af dametrusser... Og så endda kunne påstå, han har
fået dem allesammen af deres oprindelige ejer )... Sikke da et held, han
ikke har lagt med dem alle, for så fik han jo aldrig tid til at synge .

Så God Bedring Thomas....

M.V.H....Benny..

Fra : Michel Sanomi

Dato : 28-08-11 09:50

On 28 Aug., 16:20, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> Tom Jones er kendt indenfor det man kalder folkelig underholdningsmusik for
> den almindelige befolkning

Jeg håber også, at han kommer sig. Stor sanger!

Her med Delilah: http://www.youtube.com/watch?v=8a_T3U1rg2I

En flot melodi og en formidabel stemme.

Mange hilsner
Michel