Harddisk til Medion MD8833?
Fra : Erling

Dato : 28-08-11 09:07

Hej.
Jeg har været ved at geninstallere windows vista på et barnebarns
computer, der er ca. 3 år. gammel.
Jeg har været ved at undersøge, hvad det er for en type hardisk, der
sidder i den (ST3500320NS), med henblik på en udskiftning, hvis den
skulle "stå af" engang.
Det skulle være en Seagate harddisk på 500GB (Barracuda ES.2 SATA
3.0-Gb/s 500-GB Hard Drive), men typen kan jeg ikke lige finde på
edb-priser.
Er der en, der kan fortælle mig hvilken jeg skal kikke efter?
På forhånd tak.
mvh
Erling

Fra : Henning

Dato : 28-08-11 10:32

On Sun, 28 Aug 2011 10:07:02 +0200, Erling <gamleozxyzie@gmail.dk>
wrote:

> [...]
>edb-priser.
>Er der en, der kan fortælle mig hvilken jeg skal kikke efter?

En vilkårlig 3,5" SATA disk.
http://kortlink.dk/9cvx

Fra : Erling

Dato : 28-08-11 15:00

Den 28-08-2011, skrev Henning:

> En vilkårlig 3,5" SATA disk.
> http://kortlink.dk/9cvx

Tak for svaret.
Så er det jo ikke så svært at finde en.
/Erling

Fra : P.N.

Dato : 28-08-11 12:10

"Erling" <gamleozxyzie@gmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 500-GB Hard Drive), men typen kan jeg ikke lige finde på edb-priser.
> Er der en, der kan fortælle mig hvilken jeg skal kikke efter?

Jeg har købt en SSD HDD og det er alletiders. Dyrt men godt.