En Idiot!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 10:18

Var lige nede i Rema og "oedelaegge mig selv" og fremstille mig
som en idiot socialt!

Dan jeg skulle betale , saetter jeg mit dankort i, og der staar teknisk fejl,
jeg spoerger kassedamen skal jeg proeve "Stregkoden" ?

Hun svare, nej proev igen, hvilket jeg goer og det virker!

Det er en "magnet stribe" ikke en "stregkode"

det er foerste gang jeg ar taget den udover en enkelt gang eller to,
hvor der bliver byttet om paa CGI og CAD,
dvs....CGI program versus CAD program!

Var nede og koebe haanddesinfektion,mundskyllemiddel,cigaretter og fiskeolie

krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 10:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58b6c5$0$302$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det er et chipkort og magnetstribe kort!
(Visa/Dankort)
Magnetstriben bliver naesten aldrig brugt idag!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 10:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58b7b2$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58b6c5$0$302$14726298@news.sunsite.dk...
Var lige nede i Rema og "oedelaegge mig selv" og fremstille mig
som en idiot socialt!

Da jeg skulle betale , saetter jeg mit dankort i, og der staar teknisk fejl,
[...]

Stavefejl indsat af emdr og programmering!
(det er stadigvaek den bedste maade at fremstille mig selv som en idiot paa, paa skrift/tekst)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 11:21

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58b8f5$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Den passer vist her eftersom der er et kryds til psyk gak gruppen!

Har taget et falsk minde lavet af Dj Aevl og Karsten Bjoernholt!

Der skulle have foregaaet hos min soester under den foerste golf krig,
det var i fjernsynet i mindet,direkte!
(Jeg gik paa Nakskov udannelses center den gang og boede paa Lolland)

Min soester boede her i Kjellerup den gang ogsaa!

Udover at vaere paa besoeg en enkelt gang eller to ved barnedaab,
har jeg faktisk ikke rigtigt snakket med hende mens jeg er mellem 13-24aar gammel
(udover vi var paa en tur til Frankrig sammen!)

Mindet er bare et forsoeg paa at oedelaegge mig selv psykisk og oedelaegge min personlighed!

I mindet har min soester en papegoeje og en hund der hed Trine, men baade hund og papegoeje var doed mange
aar tidligere, de havde en hund der var sort(anden farve, den foerste var beige) paa det tidspunkt og hed Luna!
(I det kunstige minde er jeg 18-19 aar gammel)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 11:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58c5a8$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det kan ogsaa godt vare det var foer de fik den sorte, ihvertfald var baade papegoeje og den beige doed,
og jeg paa Lolland og ikke i Kjellerup!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 11:30

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58c648$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Dj Aevl og Bjoernholt er nogle narhoveder, de sad og skreg af grin over det, jeg har paa fornemmelsen
at jeg foerst graver det fri nu, fordi nu er det ligegyldigt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 11:34

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58c7ad$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er et forsoeg paa at tortere det ind, saa jeg er permanent kroeblet i personlighed og psyke!
(smerte signaler til brainstem og limbicsystem)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 11:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58c8b7$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Tror faktisk jeg var paa ferie i Spanien det aar!
Samme med 60-70 Handelskole,Jern og Metal,HTX og Gymnasie elever!

Nej, det var vist aaret efter!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 11:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58cb85$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Nej, det var det aar!
Hvis jeg husker rigtigt, og det goer jeg som regel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 14:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58cc36$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

En Parakit hedder det, ikke en Papegoeje, Graa og Gul og Orange paa hovedet!

Det er bare en af de ting, at jeg bliver ved med at kalde det for en Papegoeje selvom jeg godt ved at det er en Parakit!
Det faar bare folk til at tro at jeg er en idiot!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 14:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58eded$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

her er der en anden en.....

Jeg kunne aldrig finde paa at bruge foelgende ord/udtryk foer emdr: Kaelling/Kaellinger!

Sane Peter