Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 06:50

Hoejre oeje roedt/blodspraengt da jeg vaagnede(den side jeg laa paa)

Har faaet fat paa noget programmering lavet af Bjoernholt og DJ Aevl,
"Det gode skal ske for os, det grimme skal ske for dig"
"Du skal have alt det daarlige uden noget af det gode"

Nummer to havde jeg fat i for en del aar siden, og skrev om,
den overste har jeg foerst lige faaet fat i!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 06:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e588622$0$313$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

"Du skal goere det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
er genstridig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 07:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5886d8$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det Dj Aevl lavede:

"Du maa ikke forsvare dig selv"
"Du maa kun forsvare dig selv med ord"
"Hvis du forsvare dig selv, saa skal det vaere for sent, efter skaden er sket"

Er lavet saadan, at "Hvis du fjerne den ene, saa er det den anden"
"der skal altid vaere mindst en af dem"

Det med ikke at forsvare mig er lavet af Dj Aevl!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 07:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58897d$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

"Du maa ikke finde frem til det rigtige foer det er for sent"
"Du maa ikke find frem til det rigtige"
"Og saa noget med at hukommelsen langsomt skulle brydes fri"

har ogsaa vaeret et problem!

Jeg mener jeg skrev en del om "Du maa ikke forsvare dig selv"
den inden jeg gjorde hende der paa tv2news skeloejet, men den er ikke relateret til det!
Det ligger i nyhedsgruppe arkiverne!

Udover hun selvfolgelig heller ikke havde mulighed for at forsvare sig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 07:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e588e4b$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Men i det mindste saa er hun og resten af jer i live endnu,
Det er utroligt saa effektiv frygten for det kvante mekaniske mareridt er!

En Farvet praesident med Frabisk navn mens der er konflikteri med folk med primaert arabisk navn
i udlandet, goer sjove ting ved det ekstreme hoejre i Nordamerika!

En moderne PC med et usb eller traadloes mikroskop tilsluttet i et forseglet akvarie,
nogle snot klatter og noget yougurt!
(det er bedre udstyr end selv det bedst udrustede sovietiske biologiske vaaben-laboratorie nogen sinde havde!)

"Goer noget for folks Religion"
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 08:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e589089$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Tilsvining af Profod og Kristus ligger ogsaa hoejt paa listen
(det var saa medierne, ikke deres skeloejede repraesentanter, rundt omkring i verden!)

Og saa var der ogsaa lige den der med, et af Karsten Bjoernholt og Dj Aevls tortur ofre
der sidder med en spraengt trommehinde og lim i oeret, og siger "Jeg vil kneppe kvinder med en hund"
Fordi hvis jeg ikke kan lide DF, saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af "Muslimske hunde"
som blev vist i sjove hjemme videoer i store dele af verden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 08:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e589803$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det at saette lighedstegn eller forsoege at goere det, mellem Jesus Kristus og Tortur Kulten
"Vodoo" der goer levende doede med Tetrado Toxin og det mest vanvittige og ekstreme tortur
i menneskeheden ihvertfald indtil for nylig, og saetter ofrene til at tilsvine og oedelaegge sig selv.

Burde goere Kristne ligesaa rasende som Muslimer er over billeder og Karrikatur tegninger af Profod!

Ellers har de misforstaaet foremaalet med deres religion fuldstaendig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 11:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e589aad$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Har taget et falsk minde lavet af Dj Aevl og Karsten Bjoernholt!

Der skulle have foregaaet hos min soester under den foerste golf krig,
det var i fjernsynet i mindet,direkte!
(Jeg gik paa Nakskov udannelses center den gang og boede paa Lolland)

Min soester boede her i Kjellerup den gang ogsaa!

Udover at vaere paa besoeg en enkelt gang eller to ved barnedaab,
har jeg faktisk ikke rigtigt snakket med hende mens jeg er mellem 13-24aar gammel
(udover vi var paa en tur til Frankrig sammen!)

Mindet er bare et forsoeg paa at oedelaegge mig selv psykisk og oedelaegge min personlighed!

I mindet har min soester en papegoeje og en hund der hed Trine, men baade hund og papegoeje var doed mange
aar tidligere, de havde en hund der var sort(anden farve, den foerste var beige) paa det tidspunkt og hed Luna!
(I det kunstige minde er jeg 18-19 aar gammel)

Sane Peter