Kan jeg selv installere programmer på denn~
Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 26-08-11 12:38

http://www.fcomputer.dk/hardware/nas-server-u-hd/synology/ds-411-4-bay-disk-station/

Sådan en NAS Synology...jeg vil gerne kunne installere LUKS kryptering samt
et par andre programmer, e.g. Apache.

Kan man det på denne?
Eller hvilken skal man så have fat på når man gerne vil have fire diske og
mulighed for alm Linux?

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-08-11 13:13

Rasmus Ibsen wrote:

> Kan man det på denne?
> Eller hvilken skal man så have fat på når man gerne vil have fire diske og
> mulighed for alm Linux?

Uden at have undersøgt det nemmere vil jeg sige ja. Jeg har en 4-5 år
gammel Synology NAS, og her kan man i hvert fald godt installere
linuxprogrammer, så mon ikke?

Fra : Per Tolbøll

Dato : 26-08-11 16:01

Det er vist ham her, du skal ha' fat i: