De dumme enukkers klub!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 10:00

Dem der ikke fandt en anden kilde til Testosteron, og dermed blev kendt for deres
snuhed og tendens til at skaere ting af fanger!

Men istedet blev hjerneskadet og fik muskelmasse og knoglemasse oedelagt og kort tid senere doede!

Var lige ved at tro jeg var blevet meldt ind i klubben, selvom de sidder der endnu,
og virker ogsaa, men levere ikke det de burde paa grund af emdr!

Jeg tror der er nok Testosteron paa til at standse hjerneskaden i at blive vaerre!

Men jeg er begyndt at smide fiskeolie i kaffen!

Krydspost: dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 10:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e560f92$0$306$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det er bedst at lade vaere med at smide gelatine kapslerne i kaffekoppen, og
snakke om Testosteron, sexlyst osv... ellers gaar det galt for jer!
Der sidder noget paa bunden af koppen!

Bare haeld olien i!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 10:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e561057$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ontopis i politik fordi fiskeolie burde vaere momsfri!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 10:17

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5612f4$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ontopic i politik fordi fiskeolie burde vaere momsfri!

Sane Peter

(stavefejl rettet, emdr/programmering, kvante mekanik.....vaelg selv!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 10:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e561390$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ogsaa husk paa at fiskeolie ikke er saerligt varme bestandig!

Sane Peter