Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 08:12

Personlighed lavet om til en krydsning mellem en slagsbror og en havnearbejder,
mangler lidt over halvdelen af min IK og der er en modbydelig fysisk foelelse
i hovedet!

Ikke det jeg forventede da jeg gik med til at proeve noget emdr
for at se om det kunne hjaelpe paa en depression i 1998!

krydspost: dk.politik,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 08:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e55f63f$0$309$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

OnTopic fordi jeg blev programmeret til at stemme paa det politiske parti DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 09:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e55f6f9$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Den modbydelige fysioske foelelse er emdr, signaler til brainstem og limbicsystem der koere fra hukommelsen,
det blev lavet af DJ Aevl!
(En person dert kaldte sig Torben og paa et tidspunkt Preben, jeg kalder ham bare Dj Aevl)
En anden af Bjoernholts vanvittige som han slaebte over i min lejlighed, som skulle have skylden hvis det gik galt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 11:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e56064c$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Den modbydelige fysiske foelelse er emdr, signaler til brainstem og limbicsystem der koere fra hukommelsen,
[...]

(stavefejl pga. emdr/ kvante mekanik vaelg selv er rettet!)

Stavefejl er stadigvaek den bedste maade at faa folk til at fremstaa som idioter paa skrift!
og "oedelaeg dig selv"og "oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
rumstere stadigvaek rundt derinde!

Sane Peter