Skærme
Fijala 3554
Monitor med ekstern strømforsyning
Fra : HKN

Dato : 25-08-11 08:08

Er der mon nogen her i gruppen, som er bekendt med en eller flere
producenter af monitorer, som i vid udstrækning benytter sig af eksterne
strømforsyninger (AC/DC)? Bl.a. HP gjorde det tidligere, men jeg kender ikke
til andre.

Jeg skal bruge monitoren i en båd, og vil derfor tilslutte den via en 12V
DC/DC strømforsyning.

Mvh
Henrik

Fra : HKN

Dato : 25-08-11 12:11

Jeg har fundet produktet

http://gadgetzonen.dk/2011/03/toshiba-praesenterer-ekstern-skaerm-med-usb/

Og da jeg relativt ofte kommer "over there" så er det ikke et problem at den
ikke kan fåes herhjemme.

Mvh
Henrik

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-09-11 13:02

"Peter Martinsen" <petermartinsen@hotmail.com> wrote in message
> Samsung

Sidder nu og kigger på bagsiden af en helt ny Samsung, og der er nu ikke
ekstern strømforsyning.
Så det er ikke alle modeller der har det.

Bjarne K.

Fra : Mogens

Dato : 15-09-11 13:14

Den 09-09-2011 10:14, Peter Martinsen skrev:
> Samsung

Her er et tip om hvorfor du ikke bør topposte.
http://www.usenet.dk/?side=citatteknik

Mogens