Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 08:17

Vaagnede op idag med et billede af en fysisk u-attraktiv
kvinde sat ind i den visuelle(programmering/emdr)

det stammer fra noget Karsten Bjoernholt lavede, udtalelsen:
"Du kan godt glemme alt om din visuelle forestillingsevne"

Jeg proevede ellers at overbevise ham om at jeg var simpel og kunne kun se
ting i sort/hvid, paa det tidspunkt var jeg overbevist om at han var saa
sindsyg at han ville tage min frontal lobes af og goere Hanibal Lector ting med dem!

det er igen noget der oedelaegger Dominans og saenker Testosteron Niveau,
og er lavet af foraedderen med det foremaal at skade hjernemassen,knoglemasse og muskelmasse!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 08:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e54a625$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det der fjerner Dominans er selvfolgelig indbruddet i den visuelle forestillingsevne,
og det som "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" og
"du skal oedelaegge dig selv" goer med den!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 08:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e54a7a2$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og det er foraedderi at programmere(EMDR/Hypnose kombineret med smerte eller frie radikaler)
vaelgerne til at stemme paa et bestemt politisk parti i et Demokrati!

Det er et par aar, der har vaeret det indbrud i den visuelle, men det er blevet nemmere at faa fat,
her paa det sidste, det er isaer min hukommelse der hjaelper til, huske steder osv..

SanePeter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 08:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e54a8c6$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 11:31

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e54a974$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Er vaagnet langt mere op!

Fiskeolie, C-Vitamin,E-Vitamin,Almindelig Vitaminpiller(Gerimax Ginseng)
kom Calcium/Magnesium pulver i maden igaar(Dolomit)

Er langt mere vaagen idag efter jeg aabenbart fik fat paa noget i den visuelle og fjernede en del!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 11:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e54d35b$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Bortset fra at nu sidder der et utydeligt billiede af Gadaffi istedet for!
Mangler stadigvaek omkring ca. 2/5 til halvdelen af min IK sammenlignet med foer EMDR!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 12:05

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e54d9ff$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg ved ikke helt hvorfor min underbevidsthed har valgt at saette et billede ind af praecis den person!
En del fremme i medierne nu, det kan vaere det er derfor!

Jeg tror ikke det er for at latterliggoere ham elle goere mig irriteret over ham, nok bare saaden et placeholder billede,
mens jeg graver mig fri!

Derer fyldt med billeder af ham i medierne nu i forvejen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 15:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e54db85$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har faaet fat paa en til, af de udtalelser som er blevet forsoegt brugt til
at goere mig Skitz/Paranoid(Det er heldigvis ikke lykkedes!)

Den foerste er udtalelsen: "Du skal bare selv finde paa en god grund til at det her har foregaaet,
grunden du finder frem til maa ikke vaere at (Karsten Bjoernholt) har gjort noget forkert!

(Det er drevet af smerte signaler til brainstem og limbic system, at goere som jeg faar besked paa, paa det tidspunkt,
der er inge ngrund der forklare det tortur og sadisme jeg har vaeret udsat for!
"Bjoernholt har ikke gjort noget forkert"(hvilket jo ikke er sandt) derfor maa sadisme og tortur vaere iorden(hvilket det ikke er!)
og grund, hvad kan den vaere? Hvis den skyldige ikke har gjort noget forkert? Jeg ved det er forkert at tortere mig i mit eget hjem!
Hvordan har den skyldig/"uskyldige"(ifoelge programmering) faaet ideen?
Der er jo nogen der maa have faaet ham til det! Hvem lyver om mig bag min ryg?(og saa er den der allerede!)

Men der er lavet en til bagefter, af en af Bjoernholts programmerede, der skulle tage skylden for ham, fordi det var ved at gaa galt!
udtalelsen: "Du maa ikke tro dine tanker er private" blev brugt til det!

Det har taget tretten aar at grave igennem det vaerste at det svineri!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 15:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e55083f$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er noget helt andet, at laase ordene paa skrift, end at vaere programmeret til at tro det er sandt i underbevidstheden,
Logik ved at at egentlig er det bare er en biologisk supercomputer derind i kraniet med neurons og glia celler istedet for and,or og nor gates!

Det gaelder det laver liggende i psyken, der er usikkerhed og tvivl derinde, det som personligheden er bygget oven paa,
isaer med udtalelser liggen som "du maa aldrig foele dig i sikkerhed" osv... der ligger en stor maengde af dem!

Det er noget med overlevelse og livsvilje!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 15:57

[...]

Desuden ligger der en, fordi Dj Aevl kom med den mest sindsyge udtalelse:
"Du skal goere som DF´ere vil og du skal tro paa det de siger, fordi de ved bedre end dig"

Og eftersom de render rundt og siger til de fleste af deres ofre "jammen DF det er jo dig" og lignende
vanvid!

Saa er resultatet, grimt!

Det Kvante Mekaniske Mareridt er aegte!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 16:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5511e4$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

(som jo skal laves om til "Jammen Peter Nicolaysen 250473-1459) det er jo dig!"

Saa er resultatet, grimt!

Det Kvante Mekaniske Mareridt er aegte!

Evig tortur er alt for mild en straf!
Min hjerne skal ikke misbruge til at goere en latterlig lille flok nazister til et stort politisk parti!

Jeg er kvante mekanisk aktiv og jeg lyver ikke(jeg har gjort skeloejede mennesker i fjernsynet,)
hele sadist og tortur bevaegelsen, bedre kendt som DF, er en skaendsel som narhoveder som Bjoernholt er skyld i!

Det er det Inkvisitatore torterede folk for foer i tiden!
Det er kristendommens primaere fjende, Islams ogsaa!

Inden hjerneslagtningen af Danmarks befolkning blev gjort ved at lade sadister vaere i naerheden
af et fuldstaendigt forsvarsloest menneske i saa lang´tid, altsaa foer DF!

Var det kvante mekanisk mareridt ikke aegte, nu har jeg advaret om det i fortiden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 16:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5515ec$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Tretten aar af mit liv brugt til andres fordel, jeg har aldrig lagt skjul paa at jeg ikke bryder mig om DF,
Heller ikke foer 1998 (hvor jeg blev udsat for det svineri)

Det er DF der har profiteret af Muslimhadet, 911 angrebet i USA!
Hver gang en Dansker i uniform stemmer deres familie paa Muslim haderne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 16:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e551877$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er paavirket af noget jeg ikke burde vaere!
At skylle min mund i mundskyllemiddel, burde ikke paavirke mig som om jeg har drukket et halvt glas
vodka eller lignende!

Jeg tror det koere fra hukommelsen, paa den anden side saa er softwaren i mit alarmsystem lavet om, og der staar en oedelagt
pik statue ude foran, trampet flad og fyldt med huller, og der er ingen kugler i kalaha spillet i statuens bund!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 17:10

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e551e20$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Endnu en god nok grund til at smide planeten i Solen!

En Ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv!
(Stadigvaek de eneste frontal lobes staerke nok til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem,
og samtidig grave sig igennem en singularitet)

Peter Nicolaysen 25 April 1973(Tyrens Sjernetegn)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 17:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5522e9$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Den eneste grund jeg gik med til EMDR til at begynde med var fordi jeg var deprimeret,
det har ikke hjulpet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 17:56

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e55270c$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er kvante mekanik, der er ikke andre muligheder, medmindre noget har ligget der inde siden dengang,
Jeg har ikke sukker syge!

Sane Peter