Sommerhusabonoment
Fra : Sørensen

Dato : 22-08-11 17:04

Fik lige at vide ved TDC at når jeg havde ADSL ved dem i forvejen så
kunne jeg få Bredbånd 10 mb. med telefoni for 139 kr. md. i mit
sommerhus, det står da vist ikke på deres hjemmeside, ellers et OK
tilbud syntes jeg.
--
VH.
Sørensen

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-08-11 19:06

Sørensen skrev den 22-08-2011 18:04:
> [...]
> kunne jeg få Bredbånd 10 mb. med telefoni for 139 kr. md. i mit
> sommerhus, det står da vist ikke på deres hjemmeside, ellers et OK

Er det så ikke mobilt bredbånd til sommerhuset?

Fra : Sørensen

Dato : 22-08-11 19:13

Den 22-08-2011 20:05, Jens Jensen skrev:

> Er det så ikke mobilt bredbånd til sommerhuset?
Nix, det er ADSL med trådløs router og "det hele"

300 i oprettelse.

Der skal dog være stik på adressen

--
VH.
Sørensen

Fra : GiWeo

Dato : 24-08-11 16:54

Hej

>Nix, det er ADSL med trådløs router og "det hele"
>
>300 i oprettelse.
>
>Der skal dog være stik på adressen

Og abonnementet kan ikke "pauses" i vintermånederne

Fra : Krabsen

Dato : 24-08-11 19:08

Den 24-08-2011 17:53, GiWeo skrev:
> Hej

> Og abonnementet kan ikke "pauses" i vintermånederne

Et alternativ kunne være net1.

http://www.net-1.dk/privat/bredband-sommerhus.aspx

De anvender det tidligere NMT-mobilnet og har derfor en ret god dækning
-også på steder, hvor mobilt bredbånd halter..