piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 08:49

Vagner mere og mere op i takt med, at min underbevidsthed er overbevidsthed om
at jeg er blevet fuldstaendig oedelagt oekonomisk!

"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig"
"Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"

Blev lavet i 1998 af Karsten Bjoernholt fra det Danske EMDR Forbund, sammen med
en udtalelse om at de ikke skulle vaere gaeldende, men skulle vaeret stoppet af en virtuel "stopklods"
som skulle forsvinde naar han brugte ordene "Skub ud"

Der skulle ske noget andet naar han brugte ordenen tredje gang!
den der stopklods blev fjernet i slutningen af 2006 staretn 2007!

Isaer i det foregaaende aar er det begyndt at bide!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 08:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e520a72$0$313$14726298@news.sunsite.dk...
Vagner mere og mere op i takt med, at min underbevidsthed er overbevist om
[...]

Stavefejl indsat af, "oedelaeg dig selv"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 09:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e520c6c$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er altsammen drevet af smerte signaler til brainstem og limbic system, det selvsamme som
var i brug da jeg gjorde folk skeloejede i fjernsynet og andre steder, jordskaelv paa Haiti og
i Fukushima via quantum Entangelment!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 09:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e520d1f$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Har lagt maerke til at jeg er blevet lidt langhaaret at se paa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 09:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e52115a$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det kunne vaere jeg skulle gaa til en frisoer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 09:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5211ae$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

lagde maerke til at der ligger en lille en i Vestergaade!
Har lagt maerke til at mit haar er blevet lidt moerkere, fra lyshaaret til lysebrunt og saa brunt!
Nu er der kommet et par graa haar!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 09:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5212b7$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har set et sorthvidt boerne billede af min far"Gerhard Mundus Nicolaysen" hvor han er lyshaaret,
han var sorthaaret alt den tid jeg kan huske og saa en del graa sidste gang jeg saa ham!

Det kan vaere det ligger til familien!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 09:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e52136a$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Nu har jeg ogsaa selv valgt ham, Quantum Entangelment via en singularitet, det er resultatet der taeller,
det har ogsa kraevet hans temperament og selvkontrol at kunne holde min biologiske mor ud saa laenge!

Han fik selvfolge sit liv oedelagt af hende, men det var at forvente!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 12:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e521561$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Calcium/Magnesium,Jern,E-Vitaminer,C-Vitamin!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-08-11 16:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e523da1$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det kunne virke som at sex lyst er blevet gravet mere fri, og testosteron niveau er i vejret,
hvilket er rart, og rigtigt sundt, baade for hjernen i kombinatiom med fiskeolie, og knogler, i kombination
med Calcium og Magnesium!

Det har vaeret sat lighedstegn i 1998 med normal sex lyst og ting der faa sex lysten til at forsvinde, for
at oedelaegge Testosteron niveau og dermed hjernemasse og knoglemasse!

Sane Peter