EE-Times siger spis Guld!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 15:51

http://www.eetimes.com/electronics-news/4218767/NIST-hawks-microwave-based-quantum-computers

Det kan vaere det kan haeve priserne!

Jeg tror det er en daarlig ide!

Jeg indtager selv magnesium og jern i paent store maengder da jeg ikke gider blive
en sinke/zinke pga. Geografi!(Jylland, der er alt for meget Zink over det hele!)

Magnesium og Jern, Magnesium og Jern

Sidste gang jeg kom i kontakt med guld var da jeg ville proeve bladguld til at overfoere
varme mellem cpu og koeler, istedet for koelepaste!

Ontopic: fordi jeg har gjort folk skeloejede i fjernsynet via quantum entangelment;
og er programmeret til at stemme paa det politiske parti DF, saa det jeg skriver er
OnTopic!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 21-08-11 21:47

On Sun, 21 Aug 2011 16:50:36 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]
>en sinke/zinke pga. Geografi!(Jylland, der er alt for meget Zink over det hele!)

Jeg er cand.scient i kemi men har usenet-problem

Kan oplyse alt om Mg og Fe men behøver din hjælp om newsreader

Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 N 35861000