Bær af havtorn
Fra : Kert Rats

Dato : 20-08-11 21:11

Har nogen her i gruppen erfaringer med at bruge bær af havtorn?
Jeg har på nettet læst om forskellige anvendelsesmuligheder, men hvad er
jeres egne erfaringer?

Venligst

Kert Rats

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 20-08-11 22:10

Den 20/08/11 22.11, Kert Rats skrev:
> Har nogen her i gruppen erfaringer med at bruge bær af havtorn?
> Jeg har på nettet læst om forskellige anvendelsesmuligheder, men hvad er
> jeres egne erfaringer?

Lidl har i hvert fald haft en marmelade lavet på havtorn, som smagte
ganske himmelsk - den var meget kraftig og intens i smagen.
Den kunne jeg godt tænke mig at prøve at lave selv hvis jeg fik fingrene
i noget havtorn.

Andreas M. Hansen