Søges: Madanmelder
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 20-08-11 10:56

Hej gruppe

Jeg har desværre mistet min liste over fortrukne.

Jeg læser gerne madanmeldelser, men mangler en bestemt, så er der monstro
nogen her i gruppen der kan hjælpe mig?

Manden bor i Århus eller tæt på. Han anmelder gerne dyre restauranter, og
drikker hellere cola end vin til maden.

Siden, han har, er også om hans familie, og vist også sejlads.

VH Pernille

Fra : Vidal

Dato : 20-08-11 20:55

Den 20-08-2011 11:56, Pernille Højgaard skrev:
> [...]
> drikker hellere cola end vin til maden.
>
> Siden, han har, er også om hans familie, og vist også sejlads.

Det lyder lidt som Kjeld Bjerre, men jeg har nu aldrig
set madanmeldelser fra hans hånd. Kun hjemmebyggeri,
sejlads og familie.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 21-08-11 12:42

--
Venlig hilsen,

Vidal

Tak for forslaget, men jeg fandt selv den rigtige:
http://www.hoerup.dk/restaurant/

VH Pernille