Citronmayonaise
Fra : Viktor Andersen

Dato : 20-08-11 08:51

Coop har i nogle butikker en svensk udgave i tube med citronmayonaise, men
den er åbenbart ikke til at opdrive herover i Storkøbenhavn.

Jeg tænker så på selv at lave en, men mangler en god opskrift.

Nogen ideer?

Viktor

Fra : Hauge

Dato : 20-08-11 08:59

Den 20-08-2011 09:51, Viktor Andersen skrev:
> Jeg tænker så på selv at lave en, men mangler en god opskrift.
>
> Nogen ideer?

Jeg har aldrig prøvet denne majonæse, men prøvede da lige at Google
efter opskrifter, og der kom da nogle stykker, f.eks. denne:

http://slave1.isabellas.dk/Mad/Opskrifter/2009_03_Rejesandwich-med-dild-og-citronmayonnaise.aspx

Men du må meget gerne melde tilbage med dine erfaringer, hvis du får
prøvet noget.

Men prøv at google "opskrift citronmayonaise", der kommer mange
interessante links.

Mvh Hauge

Fra : Preben

Dato : 20-08-11 09:01

Den 20.08.2011 kl. 09:51 skrev Viktor Andersen <virgilante@sol.dk>:

> [...]
> men den er åbenbart ikke til at opdrive herover i Storkøbenhavn.
>
> Jeg tænker så på selv at lave en, men mangler en god opskrift.

Hvorfor prøver du ikke Google?
Det er ikke så svært:
http://www.google.dk/search?client=opera&rls=da&q=citronmajonaise&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest

--
mvh/Preben

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-08-11 09:31

Viktor Andersen <virgilante@sol.dk> skrev i meddelelsen
4e4f675b$0$280$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg tænker så på selv at lave en, men mangler en god opskrift.
>
> Nogen ideer?

Ja. Rør en mayonaise og pres frisk citronsaft ned i den.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.