EMDR/Hypnose
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 07:48

Jeg er begyndt igen at kigge paa, det der blev lavet sidst:

"Hver gang du siger et ord, skal du forestille dig at ordet kommer op i en kasse, hvert ord har sin egen kasse,
naar en kasse er fyldt, saa falder der engang imellem et ord ud, naar et ord falder ud skal du sige det ord"

(der er en fejl i da den skyldige havde travlt aabenbart, der burde vaere sagt at jeg skulle sige det ord fem minutter senere,
eller er resultatet feks. Jeg gik gik en tur, eller jeg koebte noget koebte, og saa er det langt nemmere at fat paa,
stadigvaek livsodelaeggende, men naar det kommer til stykket saa er det fluff sammenlignet med smerte signaler til brainstem og limbic system)

Noget som kan virke ligegyldgt, og som jeg for en del aar siden, besluttede mig for at
ignorere, nemlig en modbydelig fysisk foelelse i bihulen, og en fornemmelse af en knaekket knogle!

Lavet af DJ Aevl 2001 simpelthen ved at rode rundt i bihulen, og sige "huske den her foelelse" , desuden
blev der ledt en del i hukommelsen, men der er ikke noget! Det blev forsoegt at finde den fysiske foelelse
fra da jeg fik fjernet polypper som helt lille, men der var jeg bedoevet!

Den fysiske foelelse er blevet fodret til min brainstem og limbicsystem fra hukommelsen, lige saa snart
at jeg begynder at faa fat paa den, og identificere den som kunstig, saenker det stress niveauet, oeger selvtillid
og selvsikkerhed enormt og alt det andet emdr/programmering, begynder at prelle af!

Det er det rigtige sted at starte hvis folk skal vaagnes op, det er et eller andet i underbevidsthed,
og det der ligger laengere nede i psyken, der goer et eller andet!

krydspost:dk.helbred,dk.videnskab.psykologi,dk.politik

OnTopic i politik fordi de skyldige forsoegte at programmere mig til at stemme DF!

Sane Peter