P3: Krutte-musik og besøg i hans elskede S~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-08-11 18:03

P3 sendte den 5. august et 2 timers program fra Fur, med udgangspunkt fra
Kruttes meget omtalte stamværtshus SKURET. Der var redaktion på terrassen
ved siden af grillbaren.

Lige midt i programmet, efter den 1. time er der et interwiew med
skur-indehaveren og en stamgæst. Lige noget for Krutte. Musikken i
programmet er meget støjende, så jeg ved
ikke præsis hvad der blev sendt i udsendelsen. Men der blev i hvert fald
sendt noget ude fra DMI, hvor de fortalte om deres kattegrus. Og Steen
fortalte om sin butik STREENS BUTIK

www.dr.dk/radio/player/#id/3558

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-08-11 18:08

meddelelsen news:4e4d45b7$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Øv altså. Her er et bedre link, som virker:
http://www.furnyt.dk/2/index.php/artikler/alle-artikler-datoorden/1550-genhor-sommerradio-fra-fur

Som vi kan se var det ham der høstak-manden, som nogle af jer måske har set
i fjernsynet, der var på øen. Troede nu ikke han lavede radio.
Han har jo et af de der "se-hvor-interessant-jeg-er-.show" på tv. Hvorefter
man hurtigt slukker og dermed sparer en del strøm.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-08-11 19:12

On 18-08-2011 19:08, Åge Halldorsson wrote:

> Øv altså. Her er et bedre link, som virker:
> http://www.furnyt.dk/2/index.php/artikler/alle-artikler-datoorden/1550-genhor-sommerradio-fra-fur

Endnu en brandbil. Ba-bu, ba-bu.
Der plejer at være tre ungmøer på dine brandbil-link - hvor er de to
andre henne?

Henning.