smørrebrød i Kbh?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 17-08-11 19:15

Hej

Kan nogen herinde anbefale et godt sted at købe take-out-smørrebrød i Kbh?

Mvh
Anders

Fra : Max

Dato : 17-08-11 19:18

Hej Anders

> Kan nogen herinde anbefale et godt sted at købe take-out-smørrebrød i
> Kbh?

http://www.idadavidsen.dk/

Max

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 17-08-11 19:28

Den 17-08-2011 20:17, Max skrev:
> Hej Anders

> http://www.idadavidsen.dk/

ja tak.
Jeg glemte lige at skrive til overkommelige priser;)

Mvh
Anders

Fra : Nicolai Barfod

Dato : 17-08-11 19:34

Max wrote:
> Hej Anders

> http://www.idadavidsen.dk/

Denne løsning kræver så, at man ikke er alt for sulten. Ida Davidsens
etablissement er nemlig lukket pga vandskade. Man håber på en genåbning
til november!

Fra : kim Rasmussen

Dato : 17-08-11 20:13

www.smoerrebroed.dk

Hilsen Kim

Fra : ;o)-max-

Dato : 18-08-11 11:29

On 17-08-2011 20:14, Anders T. Nielsen wrote:
> Hej
>
> Kan nogen herinde anbefale et godt sted at købe take-out-smørrebrød i Kbh?

Det klassiske smørrebrød:
http://www.ths.dk/
-max-

Fra : hellerup

Dato : 19-08-11 06:50

On 18 Aug., 12:29, "-max-" <smileymaxph...@gmail.com> wrote:

> Det klassiske smørrebrød:http://www.ths.dk/
> -max-

Prøv en af disse:

Nogle af Storbyens bedste:

http://www.frb-smorrebrod.dk/

http://mitkbh.dk/th-sorensen-smorrebrod/

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-08-11 22:04

hellerup skrev:

> http://www.frb-smorrebrod.dk/

Er det ikke lidt kikset at der ligger en pakke
smør inde midt i maden?

http://www.frb-smorrebrod.dk/assets/images/scan0006.jpg

Indersiden af pakken er måske ren, men hvor
mange har rørt ved ydersiden?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Niels

Dato : 19-08-11 08:36

On Aug 17, 8:14 pm, "Anders T. Nielsen" <anders2000toxva...@gmail.com>
wrote:
> Hej
>
> Kan nogen herinde anbefale et godt sted at købe take-out-smørrebrød i Kbh?

Få din lokale slagter til at levere - og det kan han/hun sikkert på
forskelllige pristrin. Så undgår du også den tåbelige garnering som
f.eks. http://www.ths.dk/ byder på: En tandstik stukket ned gennem to
forskelligt farvede cocktailbær og et stykke ananas, som piercing af
et stykke dyrlægens natmad. Rød og grøn peber på en tatarmad. Hvad
skal det til for?

idadavidsen.dk/ er iøvrigt så rasende dyr, at hun burde afholde sig
fra at åbne igen. Det er rent tyveri.

--
Niels

Fra : Ralph

Dato : 19-08-11 15:45

"Niels" <nboegh@gmail.com> skrev i meddelelsen
idadavidsen.dk/ er iøvrigt så rasende dyr, at hun burde afholde sig
fra at åbne igen. Det er rent tyveri.

Men god inspiration - jeg har da tænkt mig at bruge hendes smørrebrødsseddel
næste gang fruen og jeg skal på picnic, langs Limfjorden eller bare i haven,
eller bare ved spisebordet.

Er efterhånden lidt træt af at give 5-600 for et stjerneskud, en
laksesandwich og to store fadøl, bare fordi udsigten er god, så nu gør vi
det selv - og gerne lokalt.

--
Ralph

Fra : Max

Dato : 19-08-11 15:51

Hej Ralph

> Men god inspiration - jeg har da tænkt mig at bruge hendes

Køb hendes bog "Om smørrebrød jeg ved", der er der også
masser af inspiration at hente.

> Er efterhånden lidt træt af at give 5-600 for et stjerneskud, en
> laksesandwich og to store fadøl, bare fordi udsigten er god, så nu
> gør vi det selv - og gerne lokalt.

Tag til Sverige, der fåes det til det halve :)

Max

Fra : Ralph

Dato : 19-08-11 16:42

> Tag til Sverige, der fåes det til det halve :)

Trods en økonomisk bil vil diesel alene koste omkring kr. 300,- læg dertil
så et par broer og slitage på bil så tak, men nej tak - 700km til Ystad og
retur
PLUS en kone der ikke er helt vild med motorvejskørsel = små 20 timers
kørsel - så hellere Hanklit.
--
Ralph

Fra : Hanne Christensen

Dato : 19-08-11 18:34

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan nogen herinde anbefale et godt sted at købe take-out-smørrebrød i Kbh?
>
> Mvh
> Anders

Har købt i Bilka, Det var godt uden at være for overlæsset. 6 stk. for 95
kr.
vh
Hanne