Foragt!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 23:53

Der er ingen tvivl om at jeg er ved at vaagne op efter 13aar!
Jeg er begyndt at foele den form for foragt og vaemmelse og vred ,
jeg skal for foraedderen Karsten Bjoernholt!

Og det er foraedderi i et demokrati at porgrammere vaelgerne til
at stemme paa et bestemt politisk parti!

Det er et angreb paa landets regeringsform og femte kolonne virksomhed!

Saadan ca de samme emotionelle foelelser som jeg vil foele for en vammel modbydelig
klistret slimet paaedofil boessekal, jeg lige har opdaget ligger og mishandler en 5aarig
dreng paa fortorvet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 00:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4c46b9$0$314$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

den emotionelle foelelse sidder rigtigt i ca. 10 sekunder, og saa bliver den enten slaaet fra eller vendt imod
mig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 01:05

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4c5624$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Men det er altsammen noget fluff, der ligger overst i bunken at ting i psyken, det er ikke ligesaa grimt som hvis det
er noget af det der ligger dydt inde i psyken, som det er modbydeligt hvis der bliver roert ved!

Sane Peter

Men det skal sidde rigtigt for at vaagne op!

krydspost:dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 08:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4c5793$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det oeger min IK 30-40 Procent at Foragte Bjoernholt, jeg har forsoegt at saette lighedstegn
mellem ham og andre personer jeg foer emdr foragtede paa samme maade, den form for foragt er reseveret
og kun foelt for maend!

Der findes en 3-4 stykker af dem!

Men at det sidder nogenlunde rigtigt i 10 sekunder, det goer det naesten kun vaerre!
Desuden mener jeg at jeg var igennem praecis det samme for et par aar sidem!

Men det er ogsaa forbundet med en del ting langt nede i psyken(Det menneskelige operativ system i det neurale netvaerk,
der er hjernen)

Idiot maa de at skrive det paa, jeg tror det er resultatet af at det kun sidder rigtigt i 10 sekunder!
Havde det siddet rigtigt Permanent, havde det staaet anderledes, og en del paenere!

Og jeg kunne komme igang med en eller anden form for liv!
Istede forat vaeret torteret til at stirre lige ud i luften goere folk skeloejede i fjernsynet,
skrive i nyhedsgrupperne og koebe ind et par gange om dagen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 08:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4cbd39$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden da det sad rigtigt igaar, var stoerstedelen af det programmering der skulle faa mig til at fremstaa som en savlende
vanvittig idiot, der render rundt udenfor uden toej paa og kommer med doedstrusler, heldigvis fravaerende
(jeg har saa aldrig rendt rundt udenfor uden toej paa og kommet doedstrusler!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 08:31

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4cbf6c$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Men der laa ogsaa en derinde jeg selv plukkede ud for en del aar siden, hvor det er meningen at jeg skulle
overfalde en fra ordensmagten hvis at jeg er ved at aflive Bjoernholt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 08:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4cbfff$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er ved at forklare min underbevidsthed at det er "Karsten Bjoernholt jeg skal foragte(navn)
og "Bestyrelses medlem i det danske EMDR forbund(Titel)" og "Kvaksalver, Foraedder og Morder(Funktion)"

Det er vigtigt at det sidder rigtigt naar, inden jeg vender ulogik artilleriet i den retning!

(igen det overstaaende, hvem skriver paa den maade? Det virker naesten barnligt!)

Programmering, det hele!

Sane Peter