Pioneer Avic F10BT ??
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 15-08-11 10:51

Nogen der har en sådan Pioneer Avic F10BT, og som bruger usb
stick til den ?

Har nu prøvet 6 forskellige mærker, 3 str. og både FAT32 +
NTFS alle bliver afvist !!

Hvilket bruger du til din Pioneer Avic F10BT, og formateret
som ?

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Henrik B.

Dato : 15-08-11 14:46

> [...]
> ?
>
> Har nu prøvet 6 forskellige mærker, 3 str. og både FAT32 + NTFS alle

Hvad med alm. FAT? Hvilke filer forsøger du at læse? Hvis det er MP3, er det
så korrekt bit-rate? Er de M3U-index fil på stick'en? O.s.v...

--
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 15-08-11 21:38

Følgende er skrevet af Henrik B.:

> Hvad med alm. FAT? Hvilke filer forsøger du at læse? Hvis det er MP3

Mp3

> så korrekt bit-rate? Er de M3U-index fil på stick'en? O.s.v...

Pass... hvordan tjekkes dette ? den samme nøgle virker
perfekt med en Avic 910BT

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-08-11 16:28

Den 15-08-2011 11:51, Brian Vestergaard skrev:
> [...]
> bliver afvist !!
>
> Hvilket bruger du til din Pioneer Avic F10BT, og formateret som ?

Har lige set manualen på nettet.
Limits:
FAT16/FAT332
Max 300 folders
Max 2500 files

Har ikke lige den model, men hvis jeg husker rigtigt, så bliver min
USB-stick afvist hvis en af disse overskrides.
Der kommer ikke nogen forklaring i display.

Har du prøvet kun med nogle få filer/mapper på stick'en?

--
Uffe Bærentsen

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 15-08-11 21:36

Uffe Bærentsen forklarede den 15-08-2011:

1702 filer i 57 mapper som FAT32

Fra : Ralph K.

Dato : 16-08-11 11:54

Min Alpine accepterer kun 99 filer i hver mappe...
prøv at gå under 100 i hver.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 16-08-11 16:16

Ralph K. frembragte:
> Min Alpine accepterer kun 99 filer i hver mappe...
> prøv at gå under 100 i hver.

Ingen mapper med over 85