Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 09:16

C-Vitamin(Depot form fra EFI)

Der er ingen tvivl om at jeg faar det vaesentlig bedre,
hvis folk faar det indtryk at jeg er en vanvittig, eller hvis at jeg giver dem det indtryk
(det er ren programmering EMDR/Hypnose)

Igaar skrev jeg noget baal og braend!
Og, jeg har det vaesentligt bedre idag!

Saa det er bare med at faa det fjernet, jeg naegter at blive gjort til en idiot som er
tortur traenet af smertesignaler til brainstem og limbic system og gaar rundt og giver
folk det indtryk at jeg er en bindegal vanvittig for at faa det bedre!

Det emdr har ligget derinde siden 1998!

Ontopic i politik fordi det politiske parti DF er nogle roevhuller!

Krydspost: dk.helbred,dk.videnskab.psykologi,dk.politik

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 11:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e48d620$0$302$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Af en eller anden grund, sidder jeg og taenker tilbage paa et indlaeg jeg skrev for mange
aar siden, det stod i politikken, midtjyllands avis eller noget i den retning, at Karup lufthavn,
havde fyrets deres Jugoslavisk foedte Rengoeringskone, jeg kan ikke helt huske hvad traaden
egentlig gik ud paa, diskussionen var vist noget i retning af, at det snart blev sat fly ind
i Jugoslavien!

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg kom til at taenke paa det,
det betyder sikkert et eller andet!

det var dk.politik

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 12:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e48f411$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ved at fjerne de skader emdr har gjort paa personlighed og sexlyst!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 12:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e48ff77$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

loesningen er at droemme paa samme maade som inden jeg blev forsoegt programmeret
til at vaere en fysisk voldelig begraenset begavet perverser!

Samme droemme, maaske endda gentage en nats aktivitet i hjernemassen, alle signaler
fra de forskellige nerurons og glia celler!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 12:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e490117$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det bliver saa en nat fra da jeg boede i Perlestikkergade i Nakskov i 1994!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 13:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e49050a$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Er ved at grave nogle ofre fri, der er hypnotiseret/programmeret, til at i deres forhold til kvinder,
saa maa de ikke vaere den bestemmene part,kvinden skal have magten, manden skal se paa kvinden
som sin mor osv......De fleste er allerede uhelbredeligt hjerneskadet af testosteron mangel og mangel paa dominans!
Det skader deres hjernemasse,muskelmasse og knogler, et par af dem har allerede osteoporose!

I tre tilfaelde har kvinderne opdaget, at de goer fysisk skade paa dem selv, ved at manden ikke levere
Testosteron til dem, og supplere med ting fra medicinal industrien!

Testosteron, grunden til at maends hjerner vejer 200-300gram mere end kvinders, en hulens masse regnekraft!
Desuden kan for lavt niveau foere til Osteoporose senere i livet!

Derfor forstaa "Altergang"

Sid paa jeres knae, lav en kunstig traedestol med jeres haender samlet foran jer,
lige til at traede ind i, modtag legmet, faa en klat og desinficer med lidt Alkohol!
(Alkohol er ikke laengere noedvendigt)

Det er utroligt saa meget lidelse det har fjernet fra de kvinders liv, hvis underbevidsthed forstod
at den blev noed til at manipulere bevidstheden til at goere lidt "grin" med kirken derhjemme Soendag aften!

(Enukker er kun kendt for at vaere snu, fordi kun de snu overlevede, jeg er en meget kraftig modstander af homoseksualitet!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 13:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e49124f$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er nemmere at grave dem fri, end man skulle tro!
(Quantum Entangelment, det er kun hvis det er torteret ind med smerte signaler til brainstem og limbic system, at
det er et problem, men jeg er et dummere svin end alle andre)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 14:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4913a5$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Definitionen af Sadisme er folk der bliver seksuelt ophidsede af at paafoere andre fysisk smerte,
eller af at se andre paafoert fysisk smerte, det er en perversion!
Det saenker afkommets overlevelses chancer hvis den ene af foraeldrene
goer fysisk skade paa den ande!

Jeg gider ikke aflive de kunstige for jer, saa i kan ligesaa godt lade vaere!
Detg er helt normalt bliver seksuelt ophidset over at vaere alene med fysisk attraktiv ung kvinde
og af at have magt over hende, og goer hende gravid mod hendes vilje(forhaabentlig kun i starten)
Det er voldtaegt og er ikke en perversion!

Eftersom jeg ikke er en voldtagets forbryder og heller ikke er en sadist saa har Karsten Bjoernholt en del
at forklare!(blandt andet hvordan min underbevidsthed er blevet forsoegt manipuleret til at have en anden
definition af sadisme end min bevidsthed!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 15:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e492430$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og jeg er ikke en Perverser!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 16:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e492d40$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

C-Vitamin,HemoJern,Calcium/Magnesium,Fiskeolie,Green oil,Ginseng Tonikum!
(Langt over den anbefalede dagsdosis i Ginseng Tonikum)

Sane Peter