Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Pandora
Fra : Knud

Dato : 14-08-11 19:50

http://www.business.dk/boersnyt/ansvar-for-pandora-skandale-boer-placeres

hjælper sikkert ikke en skid. Jeg er pissetræt af det her cirkus : det var
en artikel i Berlingeren der lå i baghovedet da jeg købte disse lorte-aktier
; nogle så kaldte eksperter mente i starten af juli at kursmålet på ca. 150
var alt for lavt sat ! Man har indtrykket af at nogle er godt i lommerne på
diverse selskaber.

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-08-11 07:44

Knud skrev den 14-08-2011 20:49:
> [...]
> kursmålet på ca. 150 var alt for lavt sat ! Man har indtrykket af at
> nogle er godt i lommerne på diverse selskaber.

Betragt det som lærepenge!

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Elmand

Dato : 15-08-11 07:46

"Knud" <ingen@ingen.ru> skrev i en meddelelse
> [...]
> kursmålet på ca. 150 var alt for lavt sat ! Man har indtrykket af at
> nogle er godt i lommerne på diverse selskaber.

Knud, det er sjældent man bliver lynhurtigt millionær på aktier. Det er for
det meste en meget langsigtet investering.- og man skal have råd til at tabe
den.
Man skal også sprede sine risiko over mange forskellige områder, idet man
ikke
kan undgå, at noget går galt engang imellem.
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Sømand1

Dato : 21-08-11 09:51

"Elmand" <elmand@pc.invalid> wrote in message

> [...]
> Man skal også sprede sine risiko over mange forskellige områder, idet man ikke
> kan undgå, at noget går galt engang imellem.

det er den normale 'salgsretorik for dumbies' , og den holder stort set altid.
Parafraseret, "man kan ikke undgå at noget går galt og man skal være parat til at
tabe alting".

Fra : Knud

Dato : 21-08-11 13:32

"Sømand1" <somebody@yahoo.beer> skrev i meddelelsen

> [...]
> altid.
> Parafraseret, "man kan ikke undgå at noget går galt og man skal være parat

Det dér med at tabe det hele, som man også læser i pressen , er jo egentlig
nogte fis. Hvis man lader være med at sælge sine aktier og firmaet velt at
mærke ikke gåre konkurs, er det jo bare at vente på en optur, så kommer de
fleste penge tilbage.

Jeg har tabt ca. 20 - 25% af min aktieværdi inden for de sidste 3 uger og
ville ikke drømme om at sægle. Bare se Vestas den ene dag ligger
de på 89 dagen efter ryger de op 116 ( som højeste på dagen )

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-08-11 14:06

Den 21-08-2011 14:31, Knud skrev:

> [...]
> sine aktier og firmaet velt at mærke ikke gåre konkurs, er
> det jo bare at vente på en optur, så kommer de fleste penge

Man kan være heldig, at det er tilfældet, men det er altså
ingen naturlov. Og med hensyn til Pandora, så er der vist
bred enighed i markedet om, at de /ikke/ kommer op på de
tidligere høje kurser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Det nemmeste komma:

Fra : Knud

Dato : 22-08-11 12:04

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Man kan være heldig, at det er tilfældet, men det er altså ingen naturlov.
> Og med hensyn til Pandora, så er der vist bred enighed i markedet om, at
> de /ikke/ kommer op på de tidligere høje kurser.

Helt sikkert men alligevel ; alle pengene er ikke tabt. Tror at det vil tage
flere år inden kurserne kommer op på pre-sommer 2011 igen. Så det er noget
rigtigt lort hvis man står og har brug for at omsætte aktier til kroner lige
nu.

Fra : Kurd

Dato : 22-08-11 18:31

> [...]
> tage flere år inden kurserne kommer op på pre-sommer 2011 igen. Så det er
> noget rigtigt lort hvis man står og har brug for at omsætte aktier til

Ja, og det har du. Er din arv ikke dukket op endnu?

Fra : Knud

Dato : 22-08-11 19:26

"Kurd" <Kurd@kurd.xy> skrev i meddelelsen

> "Knud" <ingen@ingen.ru> skrev i en meddelelse

> Ja, og det har du. Er din arv ikke dukket op endnu?

he he - nej