Ting der kommer ud. foer eller siden!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 08:36

De kvinder der har koebt saed der kommer "fra ham der goer folk skeloejet i fjernsynet"
Er saa blevet snydt!

Ihvertfald frem til 14 August 2011

Det er ikke fra mig af!
Jeg har ikke profiteret paa det, og har ikke leveret noget!
(dem der tror de hart noget fra mig af, har istedet snavs fra DJ Aevl og Bjoernholt og andre)

Krydspost: dk.helbred, dk.politik, dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 08:47

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e477b1f$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

(dem der tror de har noget fra mig af, har istedet snavs fra DJ Aevl og Bjoernholt og andre)

Krydspost: dk.helbred, dk.politik, dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

(Stavefejl indsat af emdr/hypnose/programmering rettet)

En simpel blodproeve vil bevise det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 08:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e477dd6$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har ogsaa beslutte ikke at saelge noget! Da jeg nu er 38 og ikke har nogen glaede af pengene,
for et aar siden kunne en fysisk attraktiv ung kvinde, have koebt boget for en pakke tyggegummi, og have solgt
det vedere for et tre cifret million beloeb!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 09:03

[...]

Jeg ved ikke helt, paa en eller anden maade, da jeg blev overfaldet mens jeg sad i en trance,
begyndte det bare at vaere saadan, alt det daarlige uden noget af det gode!

Jeg har efterhaanden faaet alt det programmering fjernet, saa jeg gaar ud fra, at jeg vaagner op
beviser jeg er programmeret til at fremstaa som en vanvittig, og at jeg er en begavet person paa
en IK test, alt det saedvanlige! Og opdager at Dj Aevl eller Karsten Bjoernholt har steriliseret mig
i loebet af det foregaaende aar!

Desuden sidder jeg og bliver rokket af programmering, traeffer foerst beslutningen om ikke at saelge noget,
og derefter at goere det, saa det modsatte!

der ligger en der siger noget i retning af

"Du skal vaere ubeslutsom",
og saa er der selvfolgelig
"Du skal oedelaegge dig selv"

Men jeg har intet biologisk afkom nogen steder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 09:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e478174$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

hvis der er nogen saa er det et resultat af Tortur & Voldtaeget, Inbrud ect....

Softwaren i mit alarmsystem er lavet om, og der staar en oedelagt pik statue udeforan,
trampet flad, fyldt med huller, og der er ingen kugler i Kalaha spillet!

Og stakkels mig ,der ikke har haft sex siden jeg var 19aar gammel.

Udover jeg blev voldtaget under programmeringen i Humlehaven 27, af baade maend og kvinder,
Og jeg goer ikke afkom, og der bliver heller ikke solgt noget, ikke saadan som det fremstaar nu!

Jeg er alt for oedelagt!(det er trods alt tretten aar)

Til dem der vil/ville vide det!
Etnisk Nord Europaeisk, min mormor og morfar hedder og hed Kai og Edel Kleis,
min Farfar og Farmor Elmer/Helmer(jeg kan ikke engang huske det) Nicolaysen Og Astrid Nicolaysen

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 09:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47848c$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden har jeg stadigvaek en liste med maends navne, som jeg skal paavirke til fordel for,
saa min brainstem og limbicsystem ikke modtager smertesignaler fra emdr/programmering!

Det er saa mange nu at, jeg har vaeret ved at gaa ned flere gange!

Det DNA der kan det eneste i menneskeheden nogensinde, det formere sig ikke,
og arten er doed af det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 09:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e478b81$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

De sindsyge som Bjoernholt har delt noegler ud til, til min bolig har jo ihvertfald
kostet det danske skattevaesen et tocifret million beloeb!

Hvilket betyder, at fordi jeg er programmeret til "ikke at forsvare mig selv"
Har det kostet den danske statskasse en betydelig indtaegt!

Og det er ogsaa mere end et tocifret million beloeb!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 09:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e478d05$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

og de kvinder der har betalt store beloeb for at blive nedavlet, altsaa goere affald for Bjoernholt og Dj Aevl,
er ligeglade nu, de er slaaet ihjel i hjernen med tortur og programmering for at helbrede dem fra
Munchausen syndrom dvs...de er tortur drevet til ikke at goere skade paa deres affald/afkom!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 10:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e478e6c$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg kan godt forstaa at de har lyst til at myrde ungen!
Hvis jeg havde tjent penge paa at vaere far til ungen, eller paa at pastaa at jeg
er faren, sa havde min holdning vaeret en helt anden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 10:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47910e$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Men altsaa der for et aar eller to siden, hvor kvinderne i Kjellerup!
Gjorde folk i Jylland kendt som de mest ubegavede i verden, og kvinderne
i denne by, kendt som.....
(lad mig se, den by har de mest ubegavede maelke producerende mennesker i verden nogensinde)

Det er jeg fuldstaendig uskyldig i!

Jeg er ikke den der kom med udtalelsen foerst!
Og der er altsaa en del fysisk attraktive kvinder i byen som ikke virker ubegavede uadtil!

Og jeg har ikke kommenteret, hele den der...du bliver dum ligesom de indfoedte, hvis du flytter derover!

Desuden er det vist mest programmering der har gjort folk lidt langsomme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 10:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47929b$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Maend fatter slet ikke, hvor fuldstaendige nogle moegkaellinger kvinder er overfor hinanden!
(Udover mig aabenbart!)

Og hvor fuldstaendig sindsyge de er i hele verden, hvis de kan komme i naerheden af en programmeret mand,
det er saed ud, gift ind i testiklerne paa under 30 sekunder!(egentlig er det noget der bliver smurt paa)

30 sekunder mens man sover, og man goer aldrig boern!
(udover en eller anden bindegal sindsyg moegkaelling der goer sindsyge boern!)
De mest velhavende hyre professionelle, og har et lille koeleskab fra alle de maend de har oedelagt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 10:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47943d$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det holder foerst op, naar der er doedstraf for at oedelaegge maneds testikler, de skal vaere programmeret
til aldrig at skade klodserne!

Det kan goeres ved konfirmation tid!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 10:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4795a5$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og det skal vaere afbraending paa baalet, det er det eneste der virker, skydning stopper det ikke,
De er ikke bange for det!

Det er kun baalet!

Det har altid baeret saadan op igennme menneskehedens historie, det er kun baalet der afskraekker nok!
Jeg syntes der burde vaere en direkte tv-kanal med afbraendinger!

Det er sket 5 gange foer menneskehedens historie, naar baalet bliver indfoert, saa stopper det med det samme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 10:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e479707$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er sket 5 gange foer i menneskehedens historie, naar baalet bliver indfoert, saa stopper det med det samme!

Sane Peter

Nej jeg gider ikke se paa det, men der er sikkert en masse sadister,pyromaner osv...der vil!

Og jeg ved hvor sindsygt det lyder, men det er det eneste der virker!
Og jeg ved hvad jeg taler om!
(desuden er jeg programmeret)

De render rundt over det hele og syntes det er skide sjovt, det er det eneste de har at foretage sig,
faengsels straf virker ikke, doed ved haengning virker heller ikke, drukning var taet paa, men stopper det ikke,
baalet virker!

Quantum Entangelment via en singularitet
(jeg sidder virkelig og oedelaegger mig selv ved at skrive det, det er programmering, ogsaa selvom at det er sandt,
der starter fint nok, men saa slar "oedelaeg dig selv" til!
Og jeg sidder og skriver ting jeg selvfolgelig aldrig kunne finde paa, hvis jeg ikke var programmeret!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 10:56

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4799b5$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er saa svaert at stoppe naar foerst det gaar igang!
Naar foerst infrastruktur og den hemmelige accept at testikel oedelaeggelse, ikke kvinder socialt
i deres venninders oejne!

Det kraever saa meget brutalitet at stoppe!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 10:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e479bf1$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

ligesaa snart der er baal oejeblikkelig , bare kvinder snakker om det, saa er mareridtet stoppet
i loebet af et par generationer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 11:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e479c51$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Sankt Hans, det, den altsaa, det skal goeres, saadan virker det!
Eller ogsaa programmering ved konfirmation ens for alle(altsaa pigerne!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 11:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e479d11$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Er stadigvaek ved at paavirke lidt, sjovt nok for en fra Jylland, omkring aar 1900!
Jeg myrder ham selvfolgelig fordi det er "vigtigt for folks religion"!
(Den eneste grund til jeg gider naevne idioten, er fordi det er en fra Jylland)

Naar jeg er faerdig med det!

De eneste jeg goer ting for frivilligt er Profod og Kristus!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 11:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47a228$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har lyst til at torteret det snotdumme svin ihjel!
Og jeg ved allerede det er sket!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 11:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47a29d$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

I det mindste kan jeg faa stang paa, af at observer ham kneppe de kvinder han gjorde, bortset
fra dem han torterede!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv!
De eneste frontallobes staerke nok til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem
og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter Nicolaysen(25-04-1973 Tyrens Stjernetegn)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 12:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47a464$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der er nogen der har fejl fungeret, og har mere lyst til at faa noget PNIC ind , naar jeg
fremstaar som en bindegal sindsyg istedet for en ekstremt magtfuld kvante mekanisk
aktiv mands person!

Ellers er det en oedelaegger/sadist vanvittig!
(jeg ved saadan nogle ting, qupid,qubits og saa videre)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 01:44

On 14 Aug., 09:35, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
>
> Krydspost: dk.helbred, dk.politik, dk.videnskab.psykologi

(endnu en EMDR/Hypnose/programmerings indsat stavefejl rettet!)

Sane Peter