MPV anbefalnger?
Fra : xdzgor

Dato : 14-08-11 14:53

Hej

jeg kigger efter en (brugt) bil til familien. Jeg vil gerne have en
bil som er stor nok til os 5, plus et par ekstra i ny og næ - så jeg
tænker på et "MPV". Jeg vil helst ikke køber for mere en kr 100.000.
Er der nogle anbefalinger? Hvad med en Peugeot 307 (tror der er en med
7 sæder, 2004 model)?

/Peter

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 14-08-11 22:25

"xdzgor" <xdzgor@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg ville kigge på en Multipla Fiat 1,9 TD.
Det er den MPV, der suverænt er bedst kørende af Alle MPV'er.
Udseendet lægger man ikke mærke til, når man kører i den.

6 pladser, enormt konfigurerbar, og kører som en gokart.

http://www.bilbasen.dk/alt-om/fiat/multipla/

Tidligere ejere har generelt været meget glade for bilen og den har
overraskende få fejjl.

Den har til gengæld ikke mange NCAP stjerner.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Armand

Dato : 16-08-11 22:57

Den 14-08-2011 22:53, xdzgor skrev:
> [...]
> tænker på et "MPV". Jeg vil helst ikke køber for mere en kr 100.000.
> Er der nogle anbefalinger? Hvad med en Peugeot 307 (tror der er en med

Jeg var i går forbi artiklen:
<http://www.bilpriser.dk/analyse.do?analysisid=276>
Det skulle undre mig om det ikke har været gennem et link her på
gruppen, men den er vist lige skabt til din situation.

--
Armand.