Faktum og Fuptum(dem der er idioter og dem~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 17:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e467cbb$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e467a9e$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4678a8$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4670c1$0$307$14726298@news.sunsite.dk...
Det er ikke saa slemt laengere er det?

Jeg kan huske for mange aar siden, der var alle lige pludselig altvidende,
de var saa irriterende at hoere paa!

Bare fordi de havde faaet adgang til en soegemaskine!

Jeg kan selv huske hvor rart det var, med adgang til en soegemaskine, til at fact checke(fakta kontrollere)

Jeg har vaeret igennem det mareridt at foerst
altid at have mere viden paa lager end de fleste,og om flere emner!(hvilket er fint og rart)

Og konstant fact checke via soegemaskiner, tit foer et indlaeg, men oftest bagefter!

Til virkelig at blive noed til at bruge soegemaskiner som en mental krykker, fordi underbevidstheden og
hukommelsen ikke levere det, den har paa lager!(et stykke tid efter EMDR)

Viden databasen opbygget igennem et helt liv, lige fra at levere aviser som barn/teenager
og naa at laese to aviser hver dag paa turen, dokumentar og nyhedsprogrammer, og det at samle
viden fordi det er sjovt!

Kombinere viden og konkludere/finde ny viden som ingen andre har!

Og det at blive fuldstaendig saboteret af EMDR!

(dem der er uden viden i forvejen, eller kroeblet i hjernen, har en tendens til at vaere ude af stand
til at kende forskel paa fup og faktum paa internettet!

Det er det instinktive filter, som Karsten Bjoernholt specifikt forsoegte at sabotere i min
underbevidsthed/psyke/programmet der hagler rundt i det neurale netvaerk!

ved at sidde og snakke i mange timer om at gaa "uden om og komme ind under"
og til sidst snakke om at fjerne det filter, det var noget af det vaerste tortur et menneske nogensinde
er blevet udsat for og overlevet!

Jeg har en uheldig tendens til at undervudere hvor grimt det der var pga. programmering
Ogsaa selv da jeg blev istand til at sammenligne med andre op igennem menneskehedens historie!

Jeg har laert paa den modbydelige maade, ikke at undervudere hvad jeg er istand til at overleve som andre ikke er!

Tendensen til at sige henkastet "det er egentlig noget pjat og saadan" som smaa drenge har naar de kommer til skade
for at imponere andre om deres styrke osv.....forsvinder i de flest tilfaelde naar folk naar tyverne, men en del bliver tilbage!

Jeg har heldigvis den opvaekst og baggrund som goer at hvis jeg siger til nogen der kender mig
(ihvertfald frem til jeg var 25) at noget er grimt, saa ringer de efter en ambulance!

For mig har det vaeret en fuldstaendig surreal oplevelse, tiden mellem 25-38, men jeg var ogsaa lige flyttet til
en andel del af landet!

Men jeg har ogsaa heldigvis undgaaet de mennesker som jeg kendte foer i tiden simpelthen fordi jeg har vaeret for oedelagt,
og vidste, at dem der forsoegte at oedelaegge mig, forventede at jeg oedelagde mig selv socialt igennem en aaraekke!

Et andet sted i landet, hvor folk ikke rigtig kender mig, der har jeg ikke rod i samfundet, at hvis jeg siger til nogen!
Det dumme svin torterede mig fik mig roevpulet og forsoegte at programmere mig til at stemme DF.
som goer at personen oejeblikkelig bliver banket ihjel af 30 mennesker!

Der er ikke nogen:
(Jamen, det Peter der siger det, saa er et rigtigt, han lyver jo ikke! hvorfor skulle han goere det?
Det er kun i Jylland her i Kjellerup maaske i Viborg og Silkeborg og det her omraade, at der ikke har skulle politi
til for at redde Karsten Bjoernholts liv, mens jeg sidder og er torteret paa den maade!)

Mandet er et svin der taender paa at tortere forsvarsloese mennesker der ikke kan bevaege sig!
(og jeg ved det var en rygmarv´s blokade)

Det er tretten aar, og jeg er stadigvaek ikke rigtig vaagen!

Sane Peter

Desuden mistaenker jeg ham ogsaa for psykopati(umotiveret vold uden foerst at telegrafere trusler!)
Manden er et dumt svin paa en maade folk tror er loegn, nar foerst man sidder og ikke kan bevaege sig,
og bliver udsat for tortur, saa er det eneste man kan goere det er at true!

Og han har forsoegt at goere mig til en fysisk voldelig person med emdr og ennda forsoegt at faa mig til
at true folk uden grund!

Det dumme svin hvad fanden bilder han sig ind?
(han sidder og forsoeger at kroble mig i hjernen, ved at sende smerte signaler til brainstem og limbicsystem
hver gang jeg foeler vrede, for at slaa min hjerne ihjel!)

Det burde vaere tydeligt for enhver, da jeg ellers ville have haft problemer med politiet, konstant
frem til tortur start i 1998 i Humlehaven 27!

Der er et eller andet ved psykopater, de mangler det der kropssprog det der ansigtsudtryk osv..
der fortaeller de er ved at blive rasende og voldelige, det er det der umotiverede vold, uden trusler foerst,
som naturen har forklaret er en sindsygdom!

Den bedste forklaring er to isbjoerne der staar overfor hinanden paa bagben og viser taender,
maaler styrke og truer hinanden, er det tydeligt den ene er stoerre og staerkere end den anden,
vinder den uden konflikt uden fysisk skade som kan redde begges liv!

Naar en sindsyg(psykopat) kortslutter den process, og angriber fuldstaendig umotiveret og uden
at telegrafere trusler!

Saa er den en psykopat! Ogsaa selvom den vinder en en konflikt!

Og den blokade sad i nakken, ellers havde jeg ikke haft problemer med at bevaege hoejre arm!
Det er den stoerste kamp i mit liv at bevaege den skide arm og faa min hand til at lukke¨sammen
om aermet paa en persons troeje, og vide med sikkerhed at hvis jeg giver slip saa slipper foraedderne
vaek igen og tortere flere ihjel!

Det var min egen bolig!

OnTopic i dk.politik fordi et stort politisk parti er involveret!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:15

On 13 Aug., 18:04, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
>
> OnTopic i dk.politik fordi et stort politisk parti er involveret!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Der er problemer med sunsite aabenbart, men swn propagere indlaeggene!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:28

wrote:
> [...]
>
> OnTopic i dk.politik fordi et stort politisk parti er involveret!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Der sneg sig vist en stavefejl igennem!

Men efter at have vaeret udsat for det vanvid og tortur, og
programmeret til at fremstille mig selv som en voldelig
vanvittig, med at sidde og komme med udtalelser her i nyhedsgrupperne,
som er brud paa landets lovgivning,
nogen af dem tortur drevet i et omfang som er istand til at goere folk
skeloejede, med det foremaal at fremstille mig
selv som en voldelig vanvittig!

Min far er blevet myrdet! Jeg programmeret til ikke at forsvare mig
selv!
Min Mor truet paa livet, hvis jeg ikke fysisk slaar hende saa sker det
som skete
for min far!

Det vanvittige roevhul, sidder dagene efter min far Gerhard Mundus
Nicolaysen er blevet myrdet
og saetter mig i en trance og vil have at jeg forestiller mig at jeg
har gjort mordet!

Jeg blev kun reddet af at vaere uvaagen og faa det indtryk fra
Frederikssund Politi,
at han var blevet skudt i koekkenet!

Det er paa den optagelse Bjoernholt laver!

Jeg er blevet tvunget til at pastaa at have fysisk slaaet min mor,for
at redde hendes liv,
mens jeg er programmeret til ikke at forsvare mig selv!

Jeg mener jeg sidder og lyver for at redde hendes liv!

Min far blev skudt i stuen(og nu bliver det kaldt selvmord)
Det passer slet ikke til hans personlighed!

Den skide foraedder, sadist og psykopat!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:48

wrote:
> [...]
>
> OnTopic i dk.politik fordi et stort politisk parti er involveret!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen kvante mekanisk af tortur,
den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er den stoerste Tyr i
universet,
med sine horn snurret rundt om sig selv!

25-04-1973

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 11:26

On 13 Aug., 18:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> universet,
> med sine horn snurret rundt om sig selv!

Kors, det er mange aar!
Jeg fik det meget bedre af at skrive det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 11:13

> [...]
> universet,
> med sine horn snurret rundt om sig selv!

Og efter at han sidder og laver det svineri, forsoeger han at dreje de
beskyldninger rundt!

Inde i hjernen paa "ofret" og jeg er ikke bange for at bruge det ord,
for det er praecis det jeg
var i den situation!

Altsamme for at skjule hans foraedderi! Jeg har aldrig lagt skjul paa
mit had rettet mod det politiske parti
DF heller ikke foer 1998!

Jeg har varet paa nettet i mange aar!

Jeg tror faktisk jeg brugte cybercity i 1997-1998-1999

Bjoernholt lavede en svinestreg dengang:

"Det du har gjort som er godt, er min skyld,
Det du har gjort som er forkert er din skyld,
Det jeg har gjort som er godt er min skyld,
Det jeg har gjort som er forkert er din skyld"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:43

wrote:
> [...]
>
> OnTopic i dk.politik fordi et stort politisk parti er involveret!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Jeg mener jeg har vaeret i sjove hjemmevideoer, hvor jeg sidder og
siger
at "jeg vil kneppe kvinder med en hund" med den ene trommehinde
sprunget
og lim i oeret!

Virker det normalt!

Jeg er stadigvaek deprimeret!