Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 09:03

Mere vaagen og klar i hovedet, det er anden nat i traek at jeg har sovet rigtigt,
det er foerste gang det er sket i 13aar!(Emdr/Programmering gjort i 1998)

Det virker som om, at hvis jeg foerst u-ingenkaldeligt har overbevist mig selv om,
at andre tror og "ved" med sikkerhed at jeg er en "bindegal vanvittig"

Der slipper stoerstedelen af det EMDR lavet af Karsten Bjoernholt!
(efter det mislykkedes for ham at faa mig til at tie stille med hans forsoeg, paa
at programmere mig til at stemme paa det politiske parti DF) mit foremaal med at
gaa med til emdr var at det muligvis kunne hjaelpe paa en depression, det foregik i min
lejlighed i Humlehaven 27 den gang i 1998, alt der foregik efter jeg blev sat i en trance foerste gang
var og er mod min vilje!)

Krydspost:dk.helbred,dk.videnskab.psykologi,dk.politik

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 09:54

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e462ff8$0$309$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

For at rette op paa instinkter og den skade det goer paa hjernen at have vaeret udsat for
EMDR, der er jeg blevet noed til at saett lighedstegn mellem at have sex med grimme kvinder
og sex med doede boern og dyr!

Kvinder dder er over 40 biologisk taeller med som grimme kvinder!
(det kommer sikkert til at aerge mig senere)

Jeg ved hvordan det virker, og jeg er LIGEGLAD, det er mig der ved at doe!
Oedelaeggelsen er saa ekstrem af personlighed og der koere en del programmering,
der kombinere fysisk foelelse og emotionelle foelelser og resultatet er noget
jeg er det eneste menneske der nogensinde har vaeret istand til at overleve!

Og jeg ved sjovt nok hvad jeg taler om!

Torturen er saa ekstrem og ubeskrivelig, der er langt forbi det punkt som jeg var udsat for da jeg
gjorde jordskaelv paa haiti og fuk us him a, desuden koere den del der forsoeger at
oedelaegge hjernemasse, knoglemasse og muskelmasse ved at oedelaegge selvtillid,selvsikkerhed og dominans!
Ved at oedelaegge Testosteron niveau!

Det at goere nogle skeloejede paa tv2news og andre steder er ikke engang paa skalaen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e463bfc$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har proevet den af otte steder og i doer af det allesammen,
Saa i kan ligesaa godt lade vaere!

I bliver ikke kvante koerende af det alligevel, i falder bare doede om!
"Quantum Entangelment, "Qupid Qubits og Armor online" ,
en ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur, den eneste aegte hjoernering,
Enhjoerringen som er den stoerste Tyr i universet, med sine horn snurret rundt om sig selv "

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e463d49$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden bliver der indsat billeder af "grim" i den visuelle del, og min sex lyst forsoegt koblet paa!
Skulle det lykkedes, saa ligger jeg halal slagtet ude under bruseren!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e463e0e$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det har allerede gjort skade paa evolutionen i ekstremt omfang, i er saa grimme at se paa
allesammen efterhaanden, og i er ikke engang klar over det, ier avlet grimme i flere tusinde aar!

"Quantum Entangelment via en Singularitet"

Mit ordforaad er ogsaa blevet begraenset, jeg manglede et ord foer, og det er ikke blevet leveret af min underbevidsthed!

C-Vitamin, Fiskeolie, Ginseng Tonikum (18% Alkohol)

Sane Peter

Det er ellers praecis nu, hvor der er baade ginseng og fiskeolie paa at jeg ikke skal laases i hjernen paa den maade,
men deriomod bruge den, fri for hele mordforsoeget lavet af Karsten Bjoernholt fra det danske EMDR forbund!

Evig tortur i det kvante mekanisk mareridt er en alt for mild straf!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:30

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e46435c$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Er ved at lave middagsmad "Mousakka" (jeg har fyldt rapsolie i!)
Nu maa vi se hvordan det bliver, jeg syntes ikke jeg gider spise det!
Det kunne vaere jeg skulle gemme det til aftensmad!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e464469$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

I er idioter allesammen, i ved slet ikke skaden der er gjort!
Proev at se i et spejl!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:45

[...]

Lad mig se, stod op, gik i Fakta og koebte nogle cigaretter gik til bageren og koebte en kop kaffe,
gik hjem!

Senere, gik i Superbrugsen koebte ind, gik til bageren og koebte en kop kaffe, gik hjem!

Kortids hukommelsen virke fint nok!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 10:56

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4647d8$0$309$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Naa, men det er heldigvis ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger

(Og jeg kender alle definitionerne for Perverseri! Men er nu blevet noed til at saette lighedstegn mellem at
vaere fysisk tiltrukket af grimme kvinder og doede boern,dyr,maend og boern op til 8 aar!
Bare for at overleve; fordi min underbevidsthed har hele tiden vidst at jeg afliver mig selv, hvis jeg bliver gjort pervers!)

En ring paa hjernen ,en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur, den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen
som er mig! Den stoerste Tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv! Den eneste, med frontal lobes
staerke nok, til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennmem en singularitet!

PNIC/Peter Nicolaysen, alle Peters Nicknames, sat sammen til et navn, for at undgaa forvirring,
mens jeg RTS´er mig igennem menneskehedens historie!

Allah(Alle Alfa Males med Horn sat sammen til et navn, for at undgaa forvirring, for der har altid kun vaeret en mig!)
25/04-1973 Taurus/Tyrens Stjernetegn

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 11:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e464a78$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Af en eller anden grund, vil i allesammen have, at det er dem der var grimme for mere end 400 siden
der doer i haendelige uheld som boern, inden de selv goer afkom!

Dem for 400aar siden vil ogsaa have at det er dem, der levede for mere end 400 aar siden!

Sane Peter