plads til 4 barnestole?
Fra : -=JF=-

Dato : 13-08-11 12:05

Halløj i gruppen.

En bekendt har behov for en bil med plads til 4 barnestole, og vil ikke
have en bil af rugbrøds-typen.

findes der andet end Citroen Grand Picasso der klarer opgaven?
--
Mvh. John

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 13-08-11 13:35

On Sat, 13 Aug 2011 13:04:30 +0200, -=JF=- <invalid@invalid.invalid>
wrote:

> [...]
>have en bil af rugbrøds-typen.
>
>findes der andet end Citroen Grand Picasso der klarer opgaven?

Det vil jeg ikke kloge mig på, men jeg har kendskab til indtil flere
biler, hvor der alene i handskerummet kan opbevares adskillige
kondomer, et bredt udvalg af p-piller samt et femidom.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : admin

Dato : 13-08-11 16:45

folmer@rasmussen.dk wrote:

> Det vil jeg ikke kloge mig på, men jeg har kendskab til indtil flere
> biler, hvor der alene i handskerummet kan opbevares adskillige
> kondomer, et bredt udvalg af p-piller samt et femidom.

Synd din far ikke havde sådant et hanskerum

Fra : -=JF=-

Dato : 13-08-11 18:43

On 2011-08-13 12:34:59 +0000, folmer@rasmussen.dk said:

> Det vil jeg ikke kloge mig på, men jeg har kendskab til indtil flere
> biler, hvor der alene i handskerummet kan opbevares adskillige
> kondomer, et bredt udvalg af p-piller samt et femidom.

Du er for sent ude Folmer
Han har fået alle hentydningerne, indtil flere gange!

Ikke alene har han trukket den forkerte røv til sig - han har også
ladet sig skille og til overflod fundet en dårende dejlig donna, som
også har et par bebser - men bortset fra det, er han nu rimeligt
fornuftig

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-11 11:26

<folmer@rasmussen.dk> wrote in message

> Det vil jeg ikke kloge mig på, men jeg har kendskab til indtil flere
> biler, hvor der alene i handskerummet kan opbevares adskillige
> kondomer, et bredt udvalg af p-piller samt et femidom.

hehe, du siger det som det store flertal ikke tør sige men alligevel tænker

--
Tom

Fra : Ivar

Dato : 13-08-11 13:56

-=JF=- skrev:

> En bekendt har behov for en bil med plads til 4 barnestole, og vil ikke have
> en bil af rugbrøds-typen.

Kig efter MPV med 6-7 sæder.
Her er en fx en liste fra 2010:
http://www.bilpriser.dk/analyse.do?analysisid=276

Ivar Magnusson

Fra : -=JF=-

Dato : 13-08-11 18:44

On 2011-08-13 12:55:33 +0000, Ivar said:

> Kig efter MPV med 6-7 sæder.
> Her er en fx en liste fra 2010:
> http://www.bilpriser.dk/analyse.do?analysisid=276

Jamen hillemænd!!
Jeg var sgu ikke klar over at der fandtes så mange 7-sæders biler!

Tak skal du have! Linket er videresendt!

--
Mvh. John

Fra : Martin Sorensen

Dato : 13-08-11 18:43

On 13/08/2011 12:04, -=JF=- wrote:
> Halløj i gruppen.
>
> En bekendt har behov for en bil med plads til 4 barnestole, og vil ikke
> have en bil af rugbrøds-typen.
>
> findes der andet end Citroen Grand Picasso der klarer opgaven?

Er der et budget? Måske en eller anden stretch-limo? Eller skal den også
kunne parkeres ved supermarkedet?

Jeg ved ikke hvad der præcis menes med rugbrød (VW type 2?), men MPV'er
som Espace, Sharan, S-Max burde vel kunne klare sædekravet. Vito minibus?

Landrover 130" fuld af sæder? Skal muligvis hentes i udlandet, og man
bør nok ikke tænke for dybt over passiv sikkerhed. Men det er ikke et
rugbrød...

/Martin

Fra : Fister

Dato : 13-08-11 19:12

-=JF=- was thinking very hard :
> Halløj i gruppen.

> En bekendt har behov for en bil med plads til 4 barnestole, og vil ikke have
> en bil af rugbrøds-typen.

> findes der andet end Citroen Grand Picasso der klarer opgaven?

http://www.chevrolet.dk/modeller/orlando/
Kai

Fra : -=JF=-

Dato : 14-08-11 09:53

On 2011-08-13 18:12:03 +0000, Fister said:

> http://www.chevrolet.dk/modeller/orlando/

Tak skal du have! Linket er sendt videre!

--
Mvh. John

Fra : Fister

Dato : 14-08-11 12:27

-=JF=- wrote :

> Tak skal du have! Linket er sendt videre!

Jeg er selv ret lun på den.
Kai

Fra : -=JF=-

Dato : 14-08-11 14:57

On 2011-08-14 11:26:59 +0000, Fister said:

> Jeg er selv ret lun på den.
> Kai

Ja, den er jeg også brændt varm på - Fornuftig pris.

Eneste hage jeg kan se, er at den tilsyneladende ikke fås med
automatgear i DK, og så kan jeg ikke bruge den.

--
Mvh. John

Fra : Anders Majland

Dato : 14-08-11 19:01

> Eneste hage jeg kan se, er at den tilsyneladende ikke fås med automatgear
> i DK, og så kan jeg ikke bruge den.

Den fåes også kun som småtørstig benziner - det gjorde at jeg nøjedes med at
kravle rundt i den og end ikke nåede ud at køre (dvs samme forhander har
nissan quasqai og den var vi ude at køre i - den er bare ikke bygget til
høje mennesker)

/A

Fra : -=JF=-

Dato : 14-08-11 21:58

On 2011-08-14 18:01:00 +0000, Anders Majland said:

> Den fåes også kun som småtørstig benziner

At det er en benziner gør mig ikke så meget. Jeg tror ikke mit
kørselsbehov kan bære en dieselbil.
--
Mvh. John

Fra : KASO

Dato : 18-08-11 16:14

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> at kravle rundt i den og end ikke nåede ud at køre (dvs samme forhander
> har nissan quasqai og den var vi ude at køre i - den er bare ikke bygget

Der går rygter om, at en diesel alligevel vil komme indenfor det næste års
tid. Den har dog hidtiil været for dyr til, at importøren ville tage den
hjem. Det nytter jo ikke noget at tage den hjem, hvis den ikke er
konkurrencedygtig.

Fra : Brian Sørup

Dato : 14-08-11 08:04

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen
> Halløj i gruppen.
>
> En bekendt har behov for en bil med plads til 4 barnestole, og vil ikke
> have en bil af rugbrøds-typen.
>
> findes der andet end Citroen Grand Picasso der klarer opgaven?

Mener du en 6 personers bil eller en bil der kan have 3 stole på bagsædet og
en på forsædet ?
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : -=JF=-

Dato : 14-08-11 10:00

On 2011-08-14 07:04:16 +0000, Brian Sørup said:

> Mener du en 6 personers bil eller en bil der kan have 3 stole på
> bagsædet og en på forsædet ?

Jeg mener egentligt ikke så meget om denne bil
Jeg spørger på vegne af en bekendt der har behov for at kunne montere
fire barnestole, og ved faktisk ikke meget mere end det. Jeg aner ikke
hvordan økonomi, kørselsbehov eller andet ser ud.

Det var bare en bemærkning under en middag om at han syntes at det var
svært at finde en bil der kunne rumme så mange stole, og så foreslog
jeg at stille spørgsmålet i gruppen…

--
Mvh. John