piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 12:18

C-Vitaminer,Calcium/Magnesium,Fiskeolie,Hemoglobin bundet Jern,E-Vitamin

Det har vist sig at vaere en god ied hvis at jeg husker min mobil telefon naar
jeg er nede og handle!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 15:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e450c20$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

C-Vitaminer,Calcium/Magnesium,Fiskeolie,Hemoglobin bundet Jern,E-Vitamin

Mere vaagen og klar i hovedet, jeg har muligvis faaet has paa det programmering
som Dj Aevl og Karsten Bjoernholt kaldte en "Doedskoersel"
Svineri egentlig, altsaa doedskoersel, jeg kunne forstaa det hvis jeg engang havde koert nogen ned,
det kan vaere de havde taenkt sig at jeg skulle goere det!
(Nok heldigt at jeg aldrig har brugt tid at faa lavet et koerekort!)

Det har vist sig at vaere en god ied hvis at jeg husker min mobil telefon naar
jeg er nede og handle!

Almindelig vitamin pille!

Morgenmad: Musli bar

Aftens mad: Faerdiglavet Pasta Bolgonese til at varme i gryde, tilsat Rapsolie og ekstra Hvidloeg,
Flutes!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 15:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4537d8$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det hasr vist sig at min banks lyst til at tjene penge, paa magisk vis har gjort saadan at mit Visa/Dankort
fortsat er funktionelt!

Det og saa en telefon opringning til dem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 15:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e45386c$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det var i 1998-2003at den der saakaldte doedskoersel blev lavet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 15:40

[...]

Det har vist sig at min banks lyst til at tjene penge, paa magisk vis har gjort saadan at mit Visa/Dankort
fortsat er funktionelt!

Det og saa en telefon opringning til dem!

Sane Peter

Det var i 1998-2003at den der saakaldte doedskoersel blev lavet!

Sane Peter

En programmeret stavefejl rettet!(emdr)

Det har vist sig at redde mit liv, at den eneste maade jeg "taler" med folk er ved skriveri i nyhedsgrupperne,
Og saa et enkelt "dav"og et "ja, tak" til kvitteringen naar jeg koeber ind!

Og en gang hver anden maaned taler jeg med min soester

Jeg har opdaget at der er begyndt at mangle "ord" i min kommunikation!
Jeg skriver en saetning og paa en eller anden maade mangler et ord eller tre og saetningen giver ingen mening!

Jeg vidste det var en god ide at isolere mig, da jeg blev udsat for det programmering!
Ellers havde jeg gaaet rundt og sagt ting til folk paa nuvaerende tidspunkt, hvor ord mangler
i de udtalelser jeg ellers ville komme med!(Emdr/Tortur/Programmering/Hypnose)

Men det koster stadigvaek arten livet!(det er gjot, det kan ikke laves om)
Og det er ligesaa aegte som de skeloejede jeg gjorde i fjernsynet!(Quantum Entangelment)
Det er selvfolgelig alt for lav en pris at betale for at oedelaegge mit liv!
Derfor, det kvante mekaniske mareridt!(Helvede)

Krydspost: dk.helbred,dk.politik,dk.videnskab.psykologi

OnTopic i dk.politik fordi det politiske parti DF er nogle svin!

Sane Peter