Crostini Fiorentina
Fra : Allan Vebel

Dato : 11-08-11 23:31

Så i formiddag
http://tv2east.dk/udsendelser/2011-08-11/tv2-oest-i-koekkenet
.... og det kan varmt anbefales - vi fik det til aften.

Opskriften:
http://tv2east.dk/artikler/crostini-alla-fiorentina-84-11

I stedet for brød, valgte jeg godt nok at grave nogle
kartofler op, jeg skulle alligevel hente gulerødder,
bladselleri og persille i haven i regnvejr.

Lever er jo en billig spise, men jeg kunne kun få pakker
med 500 gram svinelever og 400 gram kyllingelever.

Resten røg i hakkeren sammen med røget spæk og
bacon, så nu har vi også adskillige små bakker med
velsmagende leverpostej i fryseren.

Jeg har godt nok brugt lang tid i køkkenet i dag, men
hvor det dog lækket at haven bugner med de råvarer
der skal bruges - det er det der er lykken, sammen
med et yderst velsmagende aftenmåltid.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg