forward port
Fra : KsK

Dato : 11-08-11 16:41

Hejsa

jeg har en Cybercity roter Prestige 2602R-61 ip 217.157.132.229 og i den
har jeg en simens Gigaset SE366 trådløs router ip 192.168.2.1 hvor jeg har
tilslutte en nas ip 192.168.2.10

jeg skal forward en port 80 så jeg kan lægge en webside på min NAS

hvordan gør jeg lige det

har prøvet det her og meget andet men kan ikke lige få det til at virker

jeg har så vidt jeg ved åben alle port på Cybercity roter Prestige 2602R-61

og skulle også ha åben for Gigaset SE366 trådløs router ip 192.168.2.1 port
80 til ip 192.168.2.10

hvad gø jeg forkert ??

ksk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 11-08-11 16:54

On 11-08-2011 17:40, KsK wrote:
> [...]
>
> og skulle også ha åben for Gigaset SE366 trådløs router ip 192.168.2.1

Du skal ha fat i et eller andet sted hvor der står "Virtual Hosts".
Her kan du definere port 80 - og hvilken maskine/ip der skal svare.

Du skriver dels din routere wan-ip, samt at du har åbnet alle porte!!!!

Heldigt for dig, for det har du ikke

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://twitter.com/kechriste

Fra : KsK

Dato : 11-08-11 22:40

"Karl

> [...]

Her kan du definere port 80 - og hvilken maskine/ip der skal svare.

Du skriver dels din routere wan-ip, samt at du har åbnet alle porte!!!!

Hej Karl Erik

har ikke nogle stedere der stå Virtual server

med venlig hilsen og tak for din tid

ksk

Fra : Cykelsmeden

Dato : 11-08-11 20:11

Den 11-08-2011 17:40, KsK skrev:
> jeg har en Cybercity roter Prestige 2602R-61 ip 217.157.132.229 og i
Det er din "udvendige" adresse og den du skal nå din NAS fra, når du
ikke er hjemme.

> den har jeg en simens Gigaset SE366 trådløs router ip 192.168.2.1 hvor
> jeg har tilslutte en nas ip 192.168.2.10
>
> jeg skal forward en port 80 så jeg kan lægge en webside på min NAS
> hvordan gør jeg lige det

du skal udfylde skemaet kap.6.5 i brugervejledningen således:

80 80 192.168.2.10

> har prøvet det her og meget andet men kan ikke lige få det til at virker
>
> jeg har så vidt jeg ved åben alle port på Cybercity roter Prestige
> 2602R-61

nej, men med ovennævnte åbner du port 80 til din nas

> og skulle også ha åben for Gigaset SE366 trådløs router ip 192.168.2.1
> port 80 til ip 192.168.2.10

//finn

Fra : KsK

Dato : 11-08-11 22:45

"Cykelsmeden" skrev i meddelelsen

Den 11-08-2011 17:40, KsK skrev:
> [...]

nej, men med ovennævnte åbner du port 80 til din nas

> og skulle også ha åben for Gigaset SE366 trådløs router ip 192.168.2.1

//finn

HEj Fin

er det den det gigaset jeg skal skrive det i
jeg har jo Ciber city router en 2602 r 61
og få at få den dele ud på flere har jeg en simens se366 sat efter
2602r-61

jeg har prøvet at sætte ciber city router op til at åben alle port til
siemens ip adresse så ledes

80 80 192.168.2.1

og så har jeg være inden i siemens og sat den op til at

80 80 192.168.2.10 ( nas ip )

MEd venlig hilsen og tusind tak for din tid

ksk

Fra : Cykelsmeden

Dato : 12-08-11 11:38

Den 11-08-2011 23:45, KsK skrev:
> [...]
> 2602r-61
>
> jeg har prøvet at sætte ciber city router op til at åben alle port til

hovsa, jeg så ikke du har 2 routere efter hinanden. Det burde ikke være
nødvendigt, med mindre CC har lavet nogen låsning/specialopsætning?

med 2 routere, skal man have helt styr på alle IPadresser. hvordan står
se366 i wan og lan?
Jeg vil mene du bare skal skifte se366 ud med en almindelig switch??

//finn