HTC wildfire og ny udbyder
Fra : Peter

Dato : 11-08-11 10:57

Jeg har skiftet fra 3 til Lebara men jeg kun ringe, det er ikke muligt at
bruge funktionerne der bruger WIFI. Hvad har jeg gjort galt

Fra : jk

Dato : 11-08-11 11:06

On Thu, 11 Aug 2011 11:57:06 +0200, "Peter" <554@hotmail.com> wrote:

>Jeg har skiftet fra 3 til Lebara men jeg kun ringe, det er ikke muligt at
>bruge funktionerne der bruger WIFI. Hvad har jeg gjort galt

wifi knytter sig til den trådløse accesspoint, du forbinder med, og
det har ikke noget med dit simkort at gøre.

Du checker under Indstillinger, trådløs og netværk, wifi indstillinger
at du er forbundet med noget. Ellers forsyn forbindelsen med password.

Hvis du er på noget, så kan du browse. Åbne netværk er angivet som
ukrypterede, hvis der er nogle.

På marked kan du evt. installere Skype.

Hvilke funktioner tænker du ellers på ?

mvh