11 August 2011(Opdateret)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-08-11 11:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e438c1c$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

Vaagnet mere op

Der koere en del programmering:

"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig"
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Det er drevet af smerte signaler til Brainstem og Limbic system.

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Er begyndt at slaa over i, at istedet for at holde mig i uvaagenhed!
Saa soerge for at naar jeg vaagner helt op saa er jeg saa fuldstaendig oedelagt og
praktisk taget udslettet som jeg kan vaere!

Der er skabt en situation hvor det fremstaar som om at jeg "kun" er i live fordi jeg blev
programmeret til at goere det der er bedst for "Karsten Bjoernholt"

Hvilket er vanvittigt!

Jeg gik kn med til EMDR for at se om det kunne hjaelpe paa en depression!

Psykisk,Oekonomisk,Socialt, min personlighed er kroeblet, men rettede sig markant op
idag!

Det er ligesom at sidde paa vippen!

Og uanset hvad, saa er det foraedderi at programmere vaelgerne i et Demokrati
til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Sane Peter

Jeg er lige ved at finde ud af om jeg er blevet vaagnet lidt mere op, for at grave mig selv laengere ned!

Det er

"Du skal oedelaegge dig selv"
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
"Du skal vaere Oekonomisk uansvarlig"
"Goer alting paa en maade der er grim for dig selv"

Jeg har vitterlig paa fornemmelsen at jeg bare er blevet vaagnet mere op,
for at kontakte min bank og faa dem til at oege mit forbrugslaan!

Hvorefter jeg oejeblikkelig, bliver gjort mere elle mindre vanvittig og gaar og
smider penge vaek!

Nu maa jeg se ad!

Sane Peter

Kryds: dk.helbred,dk.politik.dk.videnskab.psykologi
(ontopic: i politik fordi et stort politisk parti er indblandet)

Nedenunder, et indlaeg(fra mig selv) der sikkert er interessant for nogle psykologer og andre
der vil vide hvordan maend undgaar at blive til perversere hvis de er programmerede til det,
og hvordan de undgaar hjerneskade,skade paa muskelmasse og knoglemasse selvom de ikke
bliver perverse!(det er fra igaar, da jeg skrev om det i dk.helbred!)

Hvis i kan tygge jer igennem starten!

Sane Peter

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4249e3$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

Vaagnede op indsaa hvor rart jeg egentlig havde det, ingen smerte signaler til brainstem og limbic system!
Med verden som den er, og hvis jeg sapre en masse penge, kan jeg investere lidt om to maaneder,
nuu naar det ser ud til at tingene er ved at blive billige!

Og saa sad jeg og overvejede at benytte muligheden for at rydde lidt op og goere lidt rent,
og er ojeblikkelig kvaestet med signaler til brainstem og limbic system, der er saa modbydelige,
at det er ubeskriveligt, og laver en forkert fysisk foelelse i hovedet!

Og halvdelen af min regnekraft er igang med at plotte mord paa de folkevalgte forde de ikke har
lovliggjort selvmord!

Sane Peter

Men det er ihvertfald, den anden eleer tredje maaned, i de foregaaende tretten aar,
hvor jeg har haft en forholdsvis tortur fri morgenstund, men jeg naade ikke at nyde kaffen!

og sidder nu med den der modbydelige fysiske foelelse bag hoejre oere, der foeles
som om den delvis sidder i kraniet(kunstig-bare signaler til brainstem og limbic system)
Indtil videre er jeg ogsaa den eneste der har overlevet den!
Jeg har proevet den af et par stedet, jeg overvejede om den maaske var lavet for at myrde mig!

Sane Peter

Samtidig koere der ogsaa en del programmering der er beregnet paa at goere mig til en Narcisistisk idiot!
Det er mindre tydeligt, men det er lavet paa en maade, hvor det er to eller tre ting samtidig og den samlede effekt
er at det giver det indtryk!

Den var ikke tilstede i min personlighed foer emdr som begyndte i 1998

Sane Peter

Naa det ser ud til, sove, lege med rts, goere folk skeloejede i fjernsynet, eller stirre ud i luften
og ryge cigaretter!

Sane Peter

Jeg sidder virkelig og aegre mig over det,
det kunne have vaeret skide sjovt!

Menneskeheden kunne virkelig have vaeret blevet til noget!

Sane Peter

En Dyson Ring omkring Solen, fyldt med smaa(eller store) Nationer i sig selv samfund, placeret i den rigtige
afstand til Solen, alt materialet ude i baeltet rapid prototyping teknologi/(3D Printing)

Alle der der hundrede af tusindevis af nationer hver med deres egen lovgivning, sociale tabuer, normer
ect....

Et Mekka af Menneskehed!

Det er sku da aergeligt!

Sane Peter

Programmeret til at vaere skyld i alting!
Til at der altid skal vaere mindst en fejl!

Og som den ene af de der foraeddere paapegede, da jeg sad og ikke kunne bevaege mig!
Ja, det er dig der er av!

Hvilket blev til:

Far AO, Alfader og far til alting!
Far AO, Det stoerste A i Universet(Alfa Male)
Den stoerste Tyr i Universet!
Far AO den eneste aegte Farao, bare se hvad der skete med Egypten, da
de misbrugte mit navn!

Og da de stod og aftalte at oedelaegge min hukommelse,
far til Odin og Jupiter!

Et A med en Ring, en ring paa hjernen, en ring paa hjoernen,
kvante mekanisk af tortur!
Den enste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er GUD!

Ringen er din, du er Peter(Odin og Jupiter)
En fuldstaendig Sane Peter

ect ect

alle min nick names, alle Peters Nicknames, Peter Nicolaysen,
PNIC

sat sammen til et navn, for at undgaa forvirring

ALLAH(Alle Alfa Males med horn, for der har altid kun vaeret en mig, "EN" med horn staerke nok, til
at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet)

Er i Al Ked?

Det er A der vil vide det!

ALLAH

Er blevet noed til at manipulere i 70´erne, 80´erne og 90´erne,
Quantum Entangelment via en Singularitet for at sikre at foertidspensions systemet
er til og fungere som det goer!

Ellers havde jeg ikke overlevet hertil(ikke med det programmering i hovedet!)
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"
"Du skal goere alting paa en maade der er grim for dig selv"

Sane Peter

Det er heldigvis ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Det er "Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv" der har reddet mig paa
nummer 2!

Efter et stykke tid hvor Dominans, Selvtillid,Selvsikkerhed og Sex Lyst(Upervers) er konstant torteret vaek
af smertesignaler til brainstem og limbicsystem(koere fra hukommelsen lavet med EMDR/Hypnose
saa begynder der at ske fysisk skade pga. Testosteron mangel, lidt mere tid og skaden foroeges!
Den Uperverse Sex Lyst stoeder paa en mur af tortur!

Og den begynder at vrikke, tog 3 aar det var i 2001 jeg opdagede det!
(Skaden er paa hjernemasse,muskelmasse og knoglemasse, hjerneskad og sindsyge skal selvfolgelig standses)

sex lysten begynder at svinge, bedste forklaring er en metronom, lige for er den uperverse!
til den ene side er Paedofili og den ande Sadisme, boern er nemmere at bestemme over(Dominans/Testosteron)
Sadister goer ting ved folk som de ved med sikkerhed at folk ikke bryder sig om(Dominans/Testosteron)

Jeg er )og har allerede bevist det) villig til at aflive mig selv af en masse grunde!
Perverseri er en af dem!(Det beviser at det er gjort med fuldstaendig overlaeg, det jeg har vaeret udsat for!)

Nemlig den tortur doed, den maksimale tortur et menneskes kan udsaettes for indtil det doer,
Af at hjernen disintegrere at tortur/testosteron mangel knoglerne oedelagte!

Det er derfor i bliver torteret for altid i det kvante mekaniske mareridt,
Og arten er blevet afsluttet, de fleste ved det bare ikke endnu!
(Det var forventet at hjerne oedelaeggelsern ville goere mig til en voldelig sindsyg, da det mislykkedes
blev programmeringen brugt, da det ogsaa mislykkedes, blev familiemedlemmer truet paa livet, efter et allerede
var blevet myrdet, og jeg loej selvfolgelig og paastod at jeg havde slaaet et andet menneske efter et skaenderi!)

"Du maa ikke forsvare dig selv"
"Du maa kun forsvare dig selv med ord"
"Hvis du forsvare dig selv, skal det vaere for sent"

Sane Peter

Foer Kristendommen blev nedlagt, dvs. bevist tidspilde og jeg blev noedtvunget til at
goere Islam, som er bedre paa alle omrader!

Hele foremaalet med Kristendommen, er netop at laere unge kvinder Testosteron´s vaerdi!
Da isaer de jo her et lavt niveau og som regel udvikler Osteoporose naar de bliver aeldre,

Saa ind med, Altergang: sid paa jeres knae, lav en kunstig traedestol med jeres haender samlet foran jer,
modtag legmet, faa en klat der symbolisere "saed" og desinficer med lidt alkohol!
(Det med alkohol er ikke noedvendigt, er manden "uren" er kvinden oedelagt alligevel!)

Men den fejlfungerede alligevel, Kristendommen da min Testosteron produktion alligevel blev oedelagt,
da jeg var 25!

Saa den er altsaa ikke lykkedes!

Sane Peter

Dj Aevl og Bjoernholt sotd og snakkede om, at torter lige ned, udtortere, torteret direkte ind,
saedvanlige sadist lort!

Og noget med at strioppe menneskeheden for al vaerdi, strip mine vaerdien ud af arten og latterligt lort!

Og noget med at jeg skulle haevne mig for dem og paa dees vegne, og egentlig ogsaa bare noget latterlig lort!

Sane Peter

4/5 af min IK. saadan ca... og saa har jeg ogsaa faaet vejr traeknings problemer!
(Jeg vidste allerede at jeg blev slaaet ihjel dengang, og det fik et par sadister til at komme i deres bukser!)

Saa det bliver ikke saa laenge foer at det er slut med arten, jeg er egentlig ogsaa ligeglad, jeg er saa skide traet hele tiden!

(Jeg er ret sikker paa at det ikke er programmering)

Sane Peter

Saa jeg naaede aldrig at vaagne op fra emdr i 1998(som jeg gik med til fordi jeg var lidt deprimeret)

Det kan jo vaere jeg skriver igen imorgen, hvem ved!

Sane Peter

Aerger mig egentlig ikke over noget, udover at jeg egentlig burde have haft et godt liv!
Haft sex og saadan!

Som det er sa var sidste gang jeg havde sex da jeg var 19aar, og det var egentlig forholdsvis daarligt,
jeg kunne blive mere ophidset af min egen forestillingsevne!(og jeg er ikke en perverser)

Jeg blev godt nok voldtaget under det der programmering af baade maend og kvinder!
Det er ikke nogen skeletter i skabet!

Har gjort nogen skeloejede i fjernsynet og andre steder
Jordskaelv paa Haiti og i Fukushima, og en del andre ting!
(egentlig har livet vaeret roevsygt, og de foregaaende 13 aar har mest vaeret sidde
og stirre ud i luften og vaere det mest torterde menneske der nogensinde menneske der nogensinde kommer til at eksistere!

Ja, det er saa det!
(hvis folk pastaar loegnhistorier om mig saa er det Bjoernholt og Dj Aevl, der staar bag, og hoejst sandsynligt
ogsaa dem der er skyldige!)

Mine skriverier ligger i nyhedsgruppe arkiver rundt omkring, men hvem skulle laese dem?

Men jeg er overbevist om at jeg laver nogle skriblerier igen imorgen!

Sane Peter

Og jeg lyver ikke, hvad har jeg ud af det?
Blive kendt som en loegnhals naar jeg doer?

I doer med mig!

Jeg ved i tror jeg lyver, mange af jer!

Ligesom i troede da jeg skrev om skeloejede ifjernsynet, eller jordskaelv,
jeg loej ikke dengang og heller ikke nu!

Egentlig, har jeg det heller ikke daarligt med det!

Jeg ville bare oenske jeg havde faaet haevnet mig mere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-08-11 13:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e43a9f8$0$309$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Stadigvaek programmeret til ikke at forsvare mig selv!(11 August 2011)

Ellers havde jeg taget tromlen ud af den Burgerwachter der sidder paa min hoveddoer!
og skiftet en stift ud med en fra den gamle, som jeg skiftede ud da softwaren i mit
alarmsystem blev lavet om!

Foer Emdr havde jeg gjort det paa en times tid, og endda ogsaa syntes det var sjot at rode med,
jeg havde koebt en negle fil og slebet noeglen lidt til selv!

Det er det eneste rationelle at goere, naar foerst softwaren i alarmsystemet er skiftet ud!

Nu er jeg programmeret til kun at skrive om det, ikke at goere det!
Jeg er simpelthen laast i hjernen, jeg ved allerede hvordan det virke,
hvis jeg gaar igang med det, bliver jeg ufokuseret/ukoncentreret, fortsaetter jeg,
saa faar jeg et blackout, simpelthen ved at der bliver klemt paa en bloodaare med en
muskel!

Jeg har valgt at kalde programmeringen der rumstere rundt derinde, og engang imellem
skubber folk ud af deres hoved, og goer nogle skeloejede mennesker, saa jeg kan vaere
"et dumt svin i folks oejne" for Anti-Krist, oedelaeggelse af min Dominans/Testosteron produktion,
oedelaeggelse af folk uden grund, ulydighed!

Og egentlig det at goere mit liv miserabelt i det hele taget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-08-11 13:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e43c522$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

99,9% af det programmering , den er gjort af, er gjort af min egen hjerne,regnekraft!
Da skaden foerst var gjort af Karstern Bjoernholt paa den saedvanlige selviske sadistiske sindsyge narcisistiske
abe maade!

Ved at sige: "Goer det der er bedst for Karste Bjoernholt"
og "Bare selv find paa en god grund til at det her har foregaaet, men grunde du finder frem til,
maa ikke vare at jeg har gjort noget forkert"

Der er en del af det der er startet ved "Du er skyld i alting" og
"Straf dig selv for det du har gjort"
Jeg tror faktisk en af Karsten Bjoernholts programmerede sex ting, stod og raabte det af mig,
mens jeg ikke kunne bevaege mig, faktisk var der tre eller fire der kom med den paastand,
mens jeg stadigvaek var programmeret til at tro paa det folk sagde til mig!

Enten det(tro paa det folk siger) eller ogsaa smerte signaler til brainstem og limbicsystem!
Men det er jo helt tilbage fra 1998-2003!

og udtalelserne:

Kun GUD kan faa det der vaek,
og du skal vaere Religioes!

dvs.....han forsoeger med fuldt overlaeg at goere mig til en person med "Storheds vanvid"
eller goere mig til en "Religioes Idiot(der er saa meget der tapper regnekraft derinde)"

Og saa har jeg roevrendt ham, ved at begynde at paavirke via Quantum Entangelment og
Quantum Entangelment via en singularitet, og saa det at ville sikre mig at universet er her til at begynde med,
hvilket virker som en god ide nar man mister faste holdepunkter og bassal viden, og samtidig beholder
en del og ens instinkter, det er simpelthen unified law of everything ud i begyndelsen i ingentig!

Og saa er der lys!

Og til Bjoernholt
Tidsparadoks, han har forstaaet det hele baglaens med en lille fejl!

Skod A r A ps. dit

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-08-11 15:03

[...]

Jeg er naesten ved at graede og faa et psykisk sammenbrud over hvor mange moegsaekke,
der gaar rundt over det hele!

Dvs. fysisk attraktive kvinder der har foedt boern, og har vaeret gjort gravide af andre maend end mig!
(dvs har baaret rundt paa genetisk affald)
Det er saadan et spild af evolution og alting!

Jeg overvejer at aflive dem allesammen, ved brug af Quantum Entangelment!

De grimme er det selvfolgelig ligemeget med!

(Jeg ved ikke helt hvior meget af den holdning der er programmering, at skrive om den er ihvertfald!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-08-11 15:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e43e185$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

(Jeg ved ikke helt hvor meget af den holdning der er programmering, at skrive om den er ihvertfald!)

Sane Peter

Jeg har fjernet 800 moegsaekke paa globalt plan, der tror jeg vil bruge tid paa at opdraget
affaldet for dem, mens de faar mig til at goere folk skeloejede for dem, dem de vil have gjort skeloejede
er naesten altid dem jeg selv vil goere gravide, de fleste havde allerede lavet en lille liste at give mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-08-11 15:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e43e478$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

De har ogsaa allesammen den sindsygdom, at de tror de er mere intelligente end jeg selv, hvis at jeg mangler
4/5 af min!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-08-11 15:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e43e4fa$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det burde egentlig forbydes at andre kvinder end de grimme gaar tur med deres boern!
De fysisk attraktive maa tage en pose paa hovedet, saadan jeg ikke turder over oedelaeggelsen af det menneskelige
DNA! Fordi et dumt svin sproejtede snavs ind i dem og fik dem til at goere affald!

Allah(og jeg er saa ikke et dumt svin, jeg er alle alfa males med horn sat sammen til et navn for at undgaa forvirring,
for der har altid kun vaeret en mig, mens jeg RTS´er mig igennem menneskehedens historie,
den eneste med horn/frontal lobes staerke nok til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem