Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photografica.com
Fra : Ole Larsen

Dato : 11-08-11 10:45

Igennem nogen tid har de ikke haft deres prisliste tilgængelig på nettet.
Det ville ægre mig om de havde problemer ??

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-08-11 11:49

Ole Larsen wrote:
> Igennem nogen tid har de ikke haft deres prisliste tilgængelig på nettet.
> Det ville ægre mig om de havde problemer ??

Hm, begrundelsen står faktisk på forsiden...

"30.06.2100 Vores online prisliste fjernes midlertidigt.
Grundet opdatering af vores økonomisystem og hjemmeside vil vores online
prisliste ikke være..."

- Selvom jeg da synes, 6 uger er lidt rigeligt. Og deres site er da så
enkel opbygget, at den burde være til at holde kørende, men mange links
er mere eller mindre døde...

- Men går du ind under det enkelte produkt eller model på de links, der
virker, og klikker, kommer priserne frem til højre...

mvh. Erik Richard

Fra : Thore

Dato : 11-08-11 14:10

On Thu, 11 Aug 2011 12:49:24 +0200, Erik Richard Sørensen
<tulle@tulle.dk> wrote:

>Hm, begrundelsen står faktisk på forsiden...
>
>"30.06.2100 Vores online prisliste fjernes midlertidigt.

Så har de da advaret i god tid...:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-08-11 14:18

Den 11-08-2011 12:49, Erik Richard Sørensen skrev:

> [...]
>
> - Men går du ind under det enkelte produkt eller model på de links, der
> virker, og klikker, kommer priserne frem til højre...

Ja, vel står der at prislisten er fjernet. Det har der stået længe. Og
vel er der priser på nogle af tingene, men.....
Jeg vil nødigt bidrage til evt. krise, er blevet vel betjent af dem, så
lad os bare stoppe her..

Fra : Thomas Kjær

Dato : 12-08-11 11:53

On 2011-08-11, Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:
> - Selvom jeg da synes, 6 uger er lidt rigeligt. Og deres site er da så
> enkel opbygget, at den burde være til at holde kørende, men mange links
> er mere eller mindre døde...

Deres hjemmeside har efterhånden også været "under ombygning" de sidste
mange år, så jeg er ikke sikker på man skal forvente det har den højeste
prioritet. :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>